Öneri 3g de aşırı ısınma

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
3g de aşırı ısınma
arkadaşlar 920 de 3gyi acınca telefon felaket ısınıyor sizce neden oluyor ne yapabilirim ?
 
arkadaşlar 920 de 3gyi acınca telefon felaket ısınıyor sizce neden oluyor ne yapabilirim ?

3g de ısınma sorunu tüm akıllı telefonların klasik bir sorunu.
Menü > Ayarlar>Hücresel +Sim : Sim ayarları> En yüksek bağlantı hızı : 2g yapın.
Isınma sorunu bir nebze azalır.
 
Tepkiler: xmustx

redfoxqq

Üye
3g de ısınma sorunu tüm akıllı telefonların klasik bir sorunu.
Menü > Ayarlar>Hücresel +Sim : Sim ayarları> En yüksek bağlantı hızı : 2g yapın.
Isınma sorunu bir nebze azalır.
İnternet hızı daha fazla azalır ama
 

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
Tamam ısınma sorunu herkes de varda benim ki 40 derece misali yanıyo
 
Arkadaşlar sizinde telefonlarınızda bir şey indirirken bir güncelleme yaparken telefon donuyor mu ? (donmadan kastım ekranın dokunmatiği algılamaması) bir de E H H+ arasında sürekli değişiyor bende H+ olunca telefon yine donuyor arada

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Tamam ısınma sorunu herkes de varda benim ki 40 derece misali yanıyo
Telefonu ısıtma konusunda rekor bendedir kesin. Şarja taktım 3g açık wifi paylaştım laptopu bağladım internete. Arkadaşlarımla sohbete daldım. 30 dk sonra telefona bakayım dedim elle tutamadım. Resmen ateş parçası , kor tutmuş gibiydim. Ekranına baktım kocaman bir ! vardı.
Telefonu dondurucuya koydum 5 dakika sonra bakayım dedim halen soğumamıştı.
Bende de oluyor.Wp 8.1 beta sürümü yüklü. Tuş kilidi atıp açıyorum düzeliyor. Beta sürümü olduğu için normal geliyor bana
 
Bende acayip ısınıyor elleyemiyorum telefonu

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Bende pek sorun olmuyor

İman Gücü ile gönderildi.
 
Bende konuyu kim açacak diye bekliyordum. Arkadaşlar bu normal bir ısınma değil. Laptobumlar 10 saat Crysis 3 oynasam böyle ısınmaz yani o derece. Telefon şarjda iken 3G de takılınca nette bir de arkada oyun falan açıksa. Kameranın üst kısmı bildiğin elini yakıyor yani. Zarar veriyor mutlaka telefona. Aşırı yani. Ama 3G ve mobil veri açık değilse sıkıntı yok. O zaman normal ısınıyor.
 

phasan

Üye
Wp 8.1 kullananlar bu sorunu cozemez bu sorun yazılımsal sorun nezaman normal surum olur ozaman ısınma azalır
 
8.1 final ve cyan guncellemesinden sonra aşırı ısınma duzelecektir diye düşünüyorum

 

phasan

Üye
Her yazılımda bu sorunlar var hıc bır sorun ilk başta cozulemez zamanla duzelır
 

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
Ben 8.0 kullanıyorum ama :/
 
Türkcell 3g baya hızlı diyorlar hattın Türkcell ise bu sebeptende olabilir Vodafone aynı şekilde.
 

phasan

Üye
8.1 normal surumde ısınma azalacaktır
 
Tepkiler: İnternettin HOCA