3d army range [kaçiran üzülür]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
3d army range [kaçiran üzülür]


kendi uploadımdır alıntı değil, alın teridir. beğen butonuna bassanız yeter.

İNDİRMEK İÇİN:
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: bloog, serdargungordu, volkangoceri ve 1 kişi daha

Tuba

Üye
Teşekkürler
 
abi alıntı değil alın teri yazmışsında alıntı olsa n'olucak ki sonuçta oyunu sen yapmamışsın ayrıca upload yapmayı benim 6 yaşındaki kuzenim bile biliyor yani onda da bir olay yok neyse yinede teşekkürler. emek harcayıp düşünmüşsün
 
Tepkiler: l3v3n1
    Konu Sahibi

Herkes öyle yazıyodu bende yazm dedm
 
S60v5 lerde 3d fps oyunları o kadarda eğlenceli olmuyor. (nerdeyse tüm tellerdede) Pc de daha zevkli oluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...