(320x240) Half-Life 2

    Konu Sahibi
(320x240) Half-Life 2




DOWNLOAD



(Oyuna girdiğinizde istediği yerlere bunları yazın !!!!)
E-mail : nakata_7_5@hotmail.com
Şifre : 18424044
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: muhammet_20_k, umutcan_bora, Aziz™ ve 7 diğerleri
kardeş e-mail adresi ile ****** no istiyo.tmm e-mail yaptık ****** nasıl olcak.
 

us0027

Üye
çok tşk sorunsuz çalışıyo w910i de
 

mkbiksi

Üye
nokia e71 de deniyeyim dedim
kuruldu açıldı seçenekleri yaptım
oyun açılıyor fakat tuşlarla oynanmıyor, ilk ekran donmuş biçimde hiç oynayamadım.
 
    Konu Sahibi
1.si Nokia bölümünde değiliz.

2. si de telefonun hızı yetmiyodur. Diye düşünüyodum benim eski telefonumdada aynı sorunu yapıyodu
 

3rhan336

Üye
multiplayr da var süper bi oyun
 

hooseyn

Üye
ya aga t650 de olmadı bi yardım etsniz msn le codu giricom başka bişe olmuo
 
E71 için denedim oyuna giriyor fakat hareketsiz şekilde duruyor, hiç bir tuş işlemiyor.
 

Mert

Üye
güzel oyunda teşekkürler de multiplayerda biraz değil çok fazla kasıyo anlayamadım telefenum SE W810İ
 
abi tmm da e71 de ****** number falan istio
 
bu oyunları nasıl yükliycez telefona bir iaçıklar mı?
 

SE4EVA

Üye
her girdiğimizdemi e-mail şifre yazcaz yoksa sadece ilk girdiğimizdemi?
 

11er

Üye
oo iyi oyun

--------------- Ekleme ---------------

ya harika olmuş

--------------- Ekleme ---------------

güzel daha varmı