31 mart tatil mi

    Konu Sahibi
31 mart tatil mi
beyler seçim dolayısıyla tatil olacak diyorlar o gün. Doğrumu boşuna yok yazılmıyim
 

0MG90

Üye
pazar-pazartesi tatil yat uyu
 
Tatil Kardeşim
 
Tepkiler: Silinen Üye 1145465 ve Van Hohenheim
    Konu Sahibi
Etiketledin ama sadece cevap yazdı diye bildirim geldi
Hayır bir forumda fan grupları sayfasından çaldım South Park userbar yazsan da çıkar
bana maxicep user ve symbian user imzası lazım vede skrillex fan imzasıda olablir
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
google görsellerde arat çıkıyor bir sürü
 
Tepkiler: Van Hohenheim

Revengeful

Emekli Yönetici
Üniversiteye özgürlük derler bide.. Vizem var 31 inde..
 
Tepkiler: Burak Altun ve Van Hohenheim
    Konu Sahibi
@0MG90 imzayı yaptım lakın ortaya alamıyorum
 
Tepkiler: 0MG90

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
yazı hizalama diye bişey olması lazımdı ordan ortala de
 
Tepkiler: Van Hohenheim
tatil galiba
 
Tepkiler: Van Hohenheim