300 kişilik şemsiye!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
300 kişilik şemsiye!



Adanalı kafeterya işletmecisi Nuri Özbakır, altına 300 kişinin sığabileceği 240 metrekarelik dev bir şemsiye yaptırdı. Adana'nın çok sıcak bir kent olduğunu ve işletmeye gelen müşterileri yazın güneşten, kışın da yağmurdan korumak için bu şemsiyeyi yaptırdığını söyleyen Özbakır, "Kasım ayında Guinness yetkilileri rekor tespiti için gelecek. Rekorlar Kitabı'na girmeye aday olan şemsiyemiz tamamen Türk malıdır. Açıldığında 4 odalı bir apartman dairesi büyüklüğüne ulaşıyor. Kapandığında ise fazla bir yer kaplamıyor. Bahçeli işletmecilere tavsiye ediyorum" dedi.
 
Tepkiler: TuRkiShCowboy, loss_pain, osmisyum ve 1 kişi daha

Mert

Üye
Nuri Özbakır
 

osmisyum

Üye
Bugünkü gazetede görmüştüm inanmamıştım
 
harbi guzel fikir ama kapatip acmak sorun olmuo mu ki ?
 

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
kapatıp açmayı düşünmüştür herhalde hep açık mı kalcak..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...