2G 3G 4G icon simgesi

    Konu Sahibi
2G 3G 4G icon simgesi


link;
MyDocs hafızaya direk atın
Yani cihazın hafıza kart bölümüne

Terminali acalım

devel-su
rootme

tar xjvf /home/user/MyDocs/icon.tar.bz2 -C /

yaz enterle işlem tamam dır cihaza resart atın iconlar degişti
 

Seglopsi

Üye
tesekkurler kaptan.

- - - Eklendi - - -

orjinali icin link var mi peki?
 

Seglopsi

Üye
bu ios'dan orjinale donme olayi ise yarar sanirim sonradan aklima geldi.
 
    Konu Sahibi
bu ios'dan orjinale donme olayi ise yarar sanirim sonradan aklima geldi.


rahat olun kopyayı ful
olarak aldık heran gibi sorun söz konusu degil
orjinal iconları paylaştık hicbir sıkıntı yok

- - - Eklendi - - -

rahat olun kopyayı ful
olarak aldık heran gibi sorun söz konusu degil
orjinal iconları paylaştık hicbir sıkıntı yok

Geri dönüş icin orjinal tema burdan:


indirdimiz arşivi MyDocs (hafıza kartı) direk atıyoruz

terminali calıştıralım

devel-su

rootme

tar -xjvf /home/user/MyDocs/orjinal-tema.tar.bz2 -C /

cihaza resart atalım işlem tamamdır..
bu kadarını yapabildik mazur görün
 
hocam o gökkuşağı renklerinde şebeke göstergesi var. onun iconunu upload edebilirmisin peki?

- - - Eklendi - - -

Neyse hocam buldum iconları. teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

Neyse hocam buldum iconları. teşekkürler.
 
    Konu Sahibi
hocam o gökkuşağı renklerinde şebeke göstergesi var. onun iconunu upload edebilirmisin peki?

- - - Eklendi - - -

Neyse hocam buldum iconları. teşekkürler.

- - - Eklendi - - -

Neyse hocam buldum iconları. teşekkürler.


senin iş tamam sa sorun yok
bizim forumlardaki görevimiz bitti
daha tema veya icon port etmiyoruz ilerde belki olabilir,

şuan icin artık tek düşüncemiz sailfish ile gelişmiş romlar hadi hayırlısı
 
senin iş tamam sa sorun yok
bizim forumlardaki görevimiz bitti
daha tema veya icon port etmiyoruz ilerde belki olabilir,

şuan icin artık tek düşüncemiz sailfish ile gelişmiş romlar hadi hayırlısı

Hayırlısı hocam. umarım olur. Olursa da çok güzel olur.Kolay gelsin.