27 tane hareketli tema

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
27 tane hareketli tema
aşağıda birkaç tanesinin önizlemesi var.. rar dosyası içersinde temaların önizlemeleri var.. güle güle kullanın.





<<< indir
 
Tepkiler: _canpolat_, kutki58, twilight677 ve 49 diğerleri

crazy_s

Üye
bı deneyelım bakalım... saolasın...
 
gerçekten yaa hepsi hareketlimi, işte buna çok sevindim baya bi eğlenecez hee.. teşekkürler a21a...
 

ozgurmen

Üye
tesekkurler arkadaşım aradadığım sey bu çok tenkyu
 

B@TuH@N

Üye
paylaşım için saolasın güzel temalar hangi telefon ve modellerle uyumlu olduğunuda belirtseydin bilmeyen arkadaslara yardımcı olurdu.
 

akula

Üye
emegine saglık
 

thebora

Üye
temalar çok güzelmiş teşekkürler paylaşım için
 

arhez

Üye
hepsi çok güzel ellerine sağlık
 
Ya Kardes Ben Bunu Indiremedim Yaaavvv Bana Bir Yol Gostersenize
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ya Kardes Ben Bunu Indiremedim Yaaavvv Bana Bir Yol Gostersenize

Sırasıyla şunları yap.

yukarıdaki temaların verildiği mesajda rapid... yazan linke TIKLA >>> açılan sayfada al kısımda free yazan yere tıkla>>> bir süre satacak sonra bir şifre çıkacak bu şifreyi açılan kutucuğa gir >>>> dosyayı indir.

not: rapid şifrelerinde alfabetik O harfi kullanılmaz. o aslında sıfırdır. öyle bir şifre çıkarsa sıfır yaz.. kolay gelsin.
 

mrsa

Üye
tesekkürler
 
Oradaki link'e(köprü) tıkla altta free'ye tıkla ve ondan sonra güvenlik kodunu yaz ve indir.
 

SuPeRioR

Üye
benim hareketli hareketsiz temalarla işim olmaz ama bir arkadas soruyordu 6670 7610 6230i bu telefon modellerinde hareketli tema kullanılıyor mu? ayrıca hareketli tema telefonun şarjının bitmesine bir sebep olmakta mı?
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hareketli temalar şarzı normalden biraz daha fazla tüketir. ayrıca sonradan yüklenen screensaver larda yine şarzı fazla yer...
 

SuPeRioR

Üye
Hareketli temalar şarzı normalden biraz daha fazla tüketir. ayrıca sonradan yüklenen screensaver larda yine şarzı fazla yer...

peki 6670 7610 6230i bu telefon modellerinde hareketli tema kullanılıyor mu?