23 nisandan sonra

    Konu Sahibi
23 nisandan sonra
Yarın liselere okul var dimi
 

Oğuzhan

Üye
Yarin okul yok Kayahan kandiriyorlar seni
 

CABBAR

Üye


aykut abi senin geçtiğin yollardan biz çok geçtik herşeyi güzel bir not yapıp resmini çektim sonra onları swfde birleştirdim anneme eokul uygulaması diye yutturdum herşey onun telefonuna gelen mesajla bitti

Sayın veli,
Daha önce göndermiş olduğumuz mesajı dikkate almayınız. Bir yanlışlık olmuş öğrencinizin notları . . . Diye mesaj atsaydın ya da devamsizlikla ilgili yazsaydın. Numaraya gelince önceden annene mesaj gönderen sistem ne yazıyorsa mesela e-okul sen kendi numaranı e-okul diye kayıt ederdin
 

Buna akil adam kadir inanır
 
Tepkiler: CABBAR