20lik Dis

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
20lik Dis
Ne pislik bir dissin lan sen
 

Joker

Emekli Yönetici
Geçmiş olsun kardeşim
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Sagol Burak
 
Tepkiler: Joker

recepex

Üye
çektir kurtul hocam çiğnemeyede bi faydasız yokmuş çektirdikten sonra baş ağrım bile geçmişti
 
Ağrı kesici iç ozi çekilir dert değil o bizde çektik zamanında
 

doctorrr

Üye
Geçmiş olsun. Aynı dertten ben de muzdaribim...
 
Tepkiler: x-scarface

iyavuzoz

Üye
geçmiş olsun diss diye okudum konuyu da metin açtı sandım
 

ismail

Üye
bende de arada yapıyo ağrı
Sorun şu ki bi seferde çıkıp bitmiyo belli periyodlarda tekrarlıyo
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkurler arkadaslar agrisi azaldi biraz ilacmeyecegim bekliyorum dislerden biri tamamen sorunsuz bir sekilde cikti hic agri yapmadi ama bu sorun cikartiyor
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Cok sagol hidayet abi
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Vaay Kerim sen yasiyor muydun la?
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Sagol Kerim tahmin ediyorum kimleri kastettigini cok haklisin kardesim ama ne yapacaksan hadi gidin baska yere deyip kovamiyoruz da
 

iyavuzoz

Üye
gecmis olsun bu arada

- - - Eklendi - - -



Oguzhan sinavlar falan giremiyodum.bide bir iki kisi var gereksizlerin b*kunu cikardi ondan girmiyodum.tahmin etmissindir kim olduklarini

insan yoksa ben miyim diyemeden geçemiyor