2012 de 2 güneşimiz olabilir

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
2012 de 2 güneşimiz olabilir
2012'de bir Süreliğinede olsa 2 güneşimiz olabilir.

Yakın zamanda patlaması beklenen dünyaya en yakın yıldız, gece gökyüzünde en parlak görünenlerden Betelgeuse. Astronomlar bu yıldızın bir süredir kütlesini yitirdiğini, yakıtının tükenmek üzere olduğunu yani "çökmekte" olduğunu gözlemliyorlar. Bir yıldız öldüğünde süper nova'ya neden oluyor.
Böylesi bir durumda dünyadan ikinci bir güneş gibi görülme ihtimali var. En azından Güney Quennsland Üniversitesi Fizik hocası Dr. Brad Carter'ın news.com.au'ya yaptığı açıklamaya göre.
Carter yıldız çöktüğü zaman en az iki hafta gökyüzünde ikinci bir güneş görebiliriz ya da belirli bir süre hiç gece olmayabilir iddiasında. Patlama ile birlikte dünyadan 1300 ışık yolu uzakta bir kara deliğin oluşma ihtimalini de vurgulayan bilim insanı, ama felaket tellallarına pabuç bırakmıyor.
Bu yıldızdaki patlamadan ancak dünyaya zararsız parçacıkların ulaşacağını söylüyor. Bu parçacıkların vücutlarımıza ve dünyaya bir zararı olmayacağını, dahası nötrino denen bu parçacıkların dünyaya yararı bile dokunabileceğini söylüyor.
Carter evrenin zaten bu "yıldız maddesi"nden oluştuğunu, tam anlamıyla maddeleri altına, gümüşe dönüştürülebileceğini, buna uranyum gibi bütün ağır maddelerin dahi dahil olduğunu söylüyor. Vücudumuz ve dünyamızı da böylesi eskiden gerçekleşmiş bir süper novaya borçlu olduğumuzu vurguluyor.
 
Tepkiler: Master_sezer, ebuş..., djlkr ve 6 diğerleri

kol@j

Üye
gök yüzündeki patlayanlardan değil yeryüzündeki patlayanlardan korkun ...
 
Tepkiler: hrn_07

ares237

Üye
Boyle birşey olsa cok degisik olur dusunsenize 2 güneş , paylaşım için teşekkürler
 

zaza

Üye
Faydası varsa güzel olur zaten dünya şuan kötü noktalara gidiyor
 
2012 Filmi olmasaydı acaba böyle şeyler konuşulcakmıydı ?
 

Mehmet

Emekli Yönetici
güzel olur
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Uykusuz kalcaz desene neyse bekliyoruz bol güneşli günleri. inşallah denildiği gibi zararlı yanları olmaz.
 
dünya için yararlıysa güzel olur
 
Asılsız Tartışma Neyin Ne Zaman Nasıl Olacağını ALLAH Bilir Boştan Yere Günaha Giriyorlar
 
küresel ısınmaya etkili olacaksa 2 değil 300 güneşimiz olsun biraz kızarıcaz ama olsun.
 
2012'de bişeyler olacak ama du bakalım
 
valla zararı yoksa süper olur keşke 1 ay felan sürse gündüz
 
2012 nerden çıktı yaw yok mayaların takvimiymiş yok neymiş düzmece hepsi yaw herşeyi ALLAH bilir.ben 2012 kehanetine inanmıyorum.ayıca 2 güneş olayı da yararlı olacaksa gerçekleşir inşallah...
 

EroL

Emekli Yönetici
Güneş batıdan doğacak yani bir nevi
 
şu 2012 gelip geçsede kurtulsak bu masallardan
 
O yıldız patladığında onun ışığının buraya gelmesi 100 lerce yıl sürecek biz göremicez yani

Şu an dünya oluşmadan önce patlayan yıldızların ışıkalrı daha yeni bize ulaşıyor.
 
kesniikle ışığın sniyede hızı 300000 km ama güneşten buraya gelmesi 8 dakika sürüyor
ordan gemesi 1 yıl fln alır
 
yapma kardeş ya bak tırstım tuylerım kalktı çok kötü durum maxicep te havaya karısır dunya patlarsa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...