MSN Messenger 2010 nefret dolu nickler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
2010 nefret dolu nickler

Bir aşk rüzgarı görüyorum hala sende ,
Esiyor ama her zamanki gibi yanlış olduğu yerde
Bir deli fırtınam sanıyorsun kendini hala ,
Unutma ki dünya bu yalan olan her şeyin farkında







Her yanlıştan dogar bir dogru
Belkide böyle olmalıydı bu !







Af dilemek için ` yalanında ` bir asaleti olmalı
Чüce makama havalesin , hesabı tez sorulmalı !





Paronayak halim yok benim tedavim

[ Alo aşkım nerdesin , ]
[ Neredesin kimlesin ?? ]








İki satıгlık adamlaгı musallat ettik ömгümüze ,
Bundandıг böyle ; [ dibe vuгuşumuz ] !!







Чak bir sigara kül olsun dertler ucunda
Bir an oh diyemezsek çekilir mi ah bu dünya !






Bak son defa denerim
Sonra çeker giderim
Benim sana duyduğum soldan sağa üç harf
;

[ a ş k ]






Ben düştügüm yerden zamanla kalkarım
Anlımın akıyla hesabımı sorarım







Aşkın ;
en deli zor günü terk edip beni y a r ı m bıraktın !




Topladım agır agır
Чükümü vurdum yalnızlıga
Düşündüm uzun uzun

Geçen zamanları


´ A g l a d ı m a ş k ı m ı z a `
 
Tepkiler: CoDeYs

CoDeYs

Üye
[ Alo aşkım nerdesin , ]
[ Neredesin kimlesin ?? ]


bu çok komıkti saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...