• Sitemizde mp3 ve benzeri müzik formatlarında sunulan içerikler, cep telefonlarında zil sesi olarak ayarlayabilmek için kırpılmış, kısa süreli müziklerden ve melodilerden oluşmaktadır. Herhangi bir içeriğin telif hakkı içerdiğini düşünüyorsanız veya hak sahibiyseniz; cep telefonunuza indirmeyin, indirdiyseniz en kısa zamanda içeriği silerek mesajı derhal rapor edin.

2009'un Bomba Şarkısı

reggea

Üye
    Konu Sahibi
2009'un Bomba Şarkısı

[/URL]
 
Tepkiler: handsomefth, hayabusa77 ve metintini

Doğan

Üye
be pek beğenmedim ama tesekkürler
 

umutozan

Üye
tam bir faci bu şarkı bile değil sample bu