2008 Model Yeni Ford Focus

elmyra

Üye
Ben arabamdann memnunummmm
 

CoYoTe®

Üye
FORD çizgisinden FİAT Çizgisine Bir Adım Olmuş Bence
 
araç fordun alışılageldik çizgisinden uzaklaşmış ama bende hoş olmuş umarım ülkemize gelene kadar orasından burasından kırpmazlar.Yeni modeo'nun resmini gördüğümde araç spor bir araçtı ön tamponda 3 adet dev hava girişi krom çizgiler wrc otomobili andırıyordu ülkemize gelen mondeolar ise çok masum
 

rbatu

Üye
2008 Arabası Ama Burası İçin Deil Merak Etmeyin Buraya Gelmiyecek...Amerika ÇoKtan Çıktı Modifiye Edenler Bile Var Turbolu 600Hp