2008-2009 Maxicep Hesabı olan?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Plesk234

Üye
    Konu Sahibi
2008-2009 Maxicep Hesabı olan?
Arkadaşlar Bana 2007,2008,2009 Kayıtlı Kullanmadığınız Hesabınız Varsa İletişime geçebilirmisiniz? acil lazmda
 

Plesk234

Üye
    Konu Sahibi
Sagolun ama arkadaslar 2007-2009 Lazm
 

DDorlion

Üye
Aynen Yılın Ne Önemi Var
 

Plesk234

Üye
    Konu Sahibi
O Eski hesapları seviyor aynen facebookta oldugu gibi ben de anlamadım? Bi sorim dedim olan warsa yardımcı olabilirmi?
 

-efşan

Üye
2007 hesabım vardı. Unuttuğum için bu hesabı aldım.
Hatırlasam ben kullanırım.
 
Var temiz kullanılmış 2007 şubat girişli bayandan temiz 10 mesaj 2 beğeni 0 nick değiştirme talebi ve 0 uyarısız.

Fiyatı pazarlıksız 770 tl.

Ciddi alıcılar arasın
 
Tepkiler: Dede, -efşan ve Buğra

Plesk234

Üye
    Konu Sahibi
Var temiz kullanılmış 2007 şubat girişli bayandan temiz 10 mesaj 2 beğeni 0 nick değiştirme talebi ve 0 uyarısız.

Fiyatı pazarlıksız 770 tl.

Ciddi alıcılar arasın

Hiç Komik deil. Bi hesap istedik altı üstü
 
Var temiz kullanılmış 2007 şubat girişli bayandan temiz 10 mesaj 2 beğeni 0 nick değiştirme talebi ve 0 uyarısız.

Fiyatı pazarlıksız 770 tl.

Ciddi alıcılar arasın

hiç pazarlık payı yokmu
 
Tepkiler: x-scarface ve -efşan

Uhops

Üye
Var temiz kullanılmış 2007 şubat girişli bayandan temiz 10 mesaj 2 beğeni 0 nick değiştirme talebi ve 0 uyarısız.

Fiyatı pazarlıksız 770 tl.

Ciddi alıcılar arasın
700'e bırakırmısın ?
Bu arada Admin falan mı
 

Plesk234

Üye
    Konu Sahibi
iyiki bi hesap istedik ya :S
 

mcnpl4

Üye
benim 2009 ama biraz dusunmem lazim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...