2 Yeni test moderatör atandı :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SHS

Üye
tebrikler arkadaşlar
 
Tepkiler: L-LumieRe, -efşan ve salihk

-efşan

Üye
Tebrikler Arkadaşlar.
 
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe

u_cosar

Üye
Tebrikler
 
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe

DiaBLoS

Admin
Kardeşlerim , hayırlı olsun yeni göreviniz .
Başarılar diliyorum her ikinize de .

Kolay gelsin ...
 
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe

salihk

Emekli Yönetici
teşekkürler arkadaşlar
 
tebrikler arkadaşlar
teşekkür ederim metin
Tebrikler Arkadaşlar.


Kardeşlerim , hayırlı olsun yeni göreviniz .
Başarılar diliyorum her ikinize de .

Kolay gelsin ...
teşekkürler ali abi. sağolasın
teşekkür ederim abi
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
ikinizi de tebrik ediyorum arkadaslar kolay gelsin
 
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe

Mert045

Üye
tebrikler.
 
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe

Emrgncy

Üye
TEBRiKLER
 
Tepkiler: salihk ve L-LumieRe
Tebrikler arkadaşlar
 
Tepkiler: L-LumieRe

Hasan

Üye


Ikinizi de Tebrik ederim

Hayırlı olsun

Adaş.. Zaten her gördüğünde ordaydın hak etmiştin
 
Tepkiler: L-LumieRe ve salihk

lolaman

Üye
Tebrikler hasan gerçi berke olmadan nasıl bir moderatör olursun bilmiyorum tartışamayacaksınız sorun oldumu tak ban yedin artık
 
Tepkiler: L-LumieRe


Ikinizi de Tebrik ederim

Hayırlı olsun

Adaş.. Zaten her gördüğünde ordaydın hak etmiştin

cok tesekkur ederım adaş


----------Eklendi @ 22:29:31 ---------- Yazıldı @ 22:28:14 ----------

Tebrikler hasan gerçi berke olmadan nasıl bir moderatör olursun bilmiyorum tartışamayacaksınız sorun oldumu tak ban yedin artık

tesekkur ederım..
Berkeyle donanımda tartısmak ayrı bır zevk.
olmadan olmuyor
 
Tepkiler: " Tehlike "
L-LumieRe hiç şaşırmadım
ve diğer arkadaş tebrikler
 
Tepkiler: L-LumieRe ve salihk

salihk

Emekli Yönetici
tşk ederim arkadaşlar
 

Tuba

Üye
tebrikler arkadaşlar
 
Tepkiler: L-LumieRe

Consul9

Üye
Hasan tebrikler seni adminlere bizzat ben önermiştim Forumda tartışmasız o alandaki en yetkili kişisin yakında test ibaresi de kalkacaktık umarım.
Diğer arkadasın da gorevini hakkıyla yapacağına inanıyorum
 
Tepkiler: L-LumieRe
İki bölümede hiç uğramadığım için arkadaşları tanımıyorum.Artık bol bol görürüz Tebrikler
 
Tepkiler: L-LumieRe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...