DiaBLoS Admin Kardeşlerim , hayırlı olsun yeni göreviniz . Başarılar diliyorum her ikinize de . Kolay gelsin ...
L-LumieRe Üye - SerkeŞ -' Alıntı: tebrikler arkadaşlar Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim metin TheM-CK' Alıntı: Tebrikler Arkadaşlar. Genişletmek için tıkla ... u_cosar' Alıntı: Tebrikler Genişletmek için tıkla ... DiaBLoS' Alıntı: Kardeşlerim , hayırlı olsun yeni göreviniz . Başarılar diliyorum her ikinize de . Kolay gelsin ... Genişletmek için tıkla ... teşekkürler ali abi. sağolasın 'TUĞ'' Alıntı: tebrikler Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim abi
- SerkeŞ -' Alıntı: tebrikler arkadaşlar Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim metin TheM-CK' Alıntı: Tebrikler Arkadaşlar. Genişletmek için tıkla ... u_cosar' Alıntı: Tebrikler Genişletmek için tıkla ... DiaBLoS' Alıntı: Kardeşlerim , hayırlı olsun yeni göreviniz . Başarılar diliyorum her ikinize de . Kolay gelsin ... Genişletmek için tıkla ... teşekkürler ali abi. sağolasın 'TUĞ'' Alıntı: tebrikler Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim abi
lolaman Üye Tebrikler hasan gerçi berke olmadan nasıl bir moderatör olursun bilmiyorum tartışamayacaksınız sorun oldumu tak ban yedin artık
Tebrikler hasan gerçi berke olmadan nasıl bir moderatör olursun bilmiyorum tartışamayacaksınız sorun oldumu tak ban yedin artık
L-LumieRe Üye hasane51' Alıntı: Ikinizi de Tebrik ederim Hayırlı olsun Adaş.. Zaten her gördüğünde ordaydın hak etmiştin Genişletmek için tıkla ... cok tesekkur ederım adaş ----------Eklendi @ 22:29:31 ---------- Yazıldı @ 22:28:14 ---------- lolaman' Alıntı: Tebrikler hasan gerçi berke olmadan nasıl bir moderatör olursun bilmiyorum tartışamayacaksınız sorun oldumu tak ban yedin artık Genişletmek için tıkla ... tesekkur ederım.. Berkeyle donanımda tartısmak ayrı bır zevk. olmadan olmuyor
hasane51' Alıntı: Ikinizi de Tebrik ederim Hayırlı olsun Adaş.. Zaten her gördüğünde ordaydın hak etmiştin Genişletmek için tıkla ... cok tesekkur ederım adaş ----------Eklendi @ 22:29:31 ---------- Yazıldı @ 22:28:14 ---------- lolaman' Alıntı: Tebrikler hasan gerçi berke olmadan nasıl bir moderatör olursun bilmiyorum tartışamayacaksınız sorun oldumu tak ban yedin artık Genişletmek için tıkla ... tesekkur ederım.. Berkeyle donanımda tartısmak ayrı bır zevk. olmadan olmuyor
L-LumieRe Üye tempestshine' Alıntı: L-LumieRe hiç şaşırmadım ve diğer arkadaş tebrikler Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim
tempestshine' Alıntı: L-LumieRe hiç şaşırmadım ve diğer arkadaş tebrikler Genişletmek için tıkla ... teşekkür ederim
Consul9 Üye Hasan tebrikler seni adminlere bizzat ben önermiştim Forumda tartışmasız o alandaki en yetkili kişisin yakında test ibaresi de kalkacaktık umarım. Diğer arkadasın da gorevini hakkıyla yapacağına inanıyorum
Hasan tebrikler seni adminlere bizzat ben önermiştim Forumda tartışmasız o alandaki en yetkili kişisin yakında test ibaresi de kalkacaktık umarım. Diğer arkadasın da gorevini hakkıyla yapacağına inanıyorum
"Batuhan" Üye İki bölümede hiç uğramadığım için arkadaşları tanımıyorum.Artık bol bol görürüz Tebrikler