2.El iPhone 4ümü satıyorum

rapman

Üye
    Konu Sahibi
2.El iPhone 4ümü satıyorum
evet arkadaşlar.1 hafta önce steve jobs adlı arkadaşımın kendi ellerinden hediye almış olduğum iphone 4ümü satıyorum.istediğim herhangi bir rakam yok.zaten hediye geldi para vermedim.para almadan da vereceğim.eli yüzü düzgün,güzel bir ailesi olan,temiz,saf,gözümün tuttuğu bir insana hediye edeceğim ( kargo size ait ama )
 
Tepkiler: jejep

poestt

Üye
benım o kişi kardesş
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bana da n73,333 hediye geldi 3 devrediyor

--------------- Ekleme ---------------

Haha konu nereye taşındı
 

rapman

Üye
    Konu Sahibi
hakkatten haa nereye taşındı konu
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Aldırdık geriye
Anıl uyuma Anıl
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Arkadaş konuda dalga geçiyor Anıl, öyle bir telefon yok ortada... Eğlence amaçlı satıyor yani olmayan bir şeyi satıyor
 

Nadir

Emekli Yönetici
Ata daha iyi bilir ama olmayan bir malı satmaya çalışmak hukukumuzda yasak..ayağını denk al Hüseyin..
 
Ben de diyorum iPhone 4'ü ne zaman 2. el ettiniz.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hani Amerika' da olsak belki yiyen olurdu da Türkiye burası yahu
 

Εthnic

Üye
bizim emektar ev telefonuyla takas etsek olmazmi?
 

rapman

Üye
    Konu Sahibi
Ata daha iyi bilir ama olmayan bir malı satmaya çalışmak hukukumuzda yasak..ayağını denk al Hüseyin..
Steve Jobs'tan aldım dedim bakınız :
 
bende iphone x7 2014'e siparis verdim soz verdi ilk bana yolliycak ilginenler 2014 te iletisime gecmek icin lutfen sira numarasi ile muracatlarini maxi maxi den ulastirsinlar ltfen
 

Praetor

Emekli Yönetici
Ata daha iyi bilir ama olmayan bir malı satmaya çalışmak hukukumuzda yasak..ayağını denk al Hüseyin..
Olmayan malı satmakta bir sorun yok. Ama teslimat günü gelip de vermeyi taahhüt ettiğiniz malı veremediğinizde... Tral lal lal lal laaaa... Öttürürler adamı

Ben ay fon değil güneş fon istiyorum. Var mı?..