[2.3.+] Note III Launcher

Uygulamada ki kodlar hatalıydı. Onları düzelttim. Sonra da virüs programı virüsü görmedi.

Arkadaş Düzelttim virüs yok diyorsun ama eklentiyi indirmek isteyince Avast Malvare buluyo iyiki düzeltmişsin ya birde düzeltmeseydin
 
cooee launcher mi bu? bunu editleyip istediginiz bicim kullanabilirsiniz ama kendinden biseyler indirmesi hic hos bi durum diil
 

akflat

Üye
Sayın kardeşim teşekkür ederim süper bir tema olmuş yalnız resimde ok ile belirttiğim kısa yollar çalışmıyor bunu düzeltebilirmisin
 

ucnumara

Üye
durum çubuğunun rengi şeffaf değil siyah
 
@mürteza16 Adam sizin için emek harcamış hala boş boş konuşuyorsunuz burası muhabbet veya geyik yeri değildir,işi gırgıra alanlar gereksiz sohbetler bölümünü kullanabilirler. Maxicepten içerik çalıp emek hırsızlığı yapan o kadar çok site/forum varki mürteza 10 numara iş yapmış.
Teşekkürler
 
Tepkiler: mürteza16

akflat

Üye
Arkadaşım üslubuna dikkat et eğerki bu forumda bir şeyler paylaşılıyor ise açılan konunun sağlıklı olabilmesi için olumlu veya olumsuz yorumlar illaki olacaktır ona göre programda eksik veya hatalı bir yerler varsa düzeltilir benim bildiğim bu bir paylaşımcı olarak
 
Elbette eleştireler olucaktır,bunu kimse inkar edemez. Fakat emeği küçük düşürmenin ben doğru olmadığını belirtiyorum. Konu yeri burası değil uzatmamak adına daha fazla açıklama yapmak istemiyorum.
Kefiyli forumlar.
 
Desteğin için teşekkür ederim. Bu konu hakkında daha fazla konuşmanın anlamı yok. Ben zaten söyleyeceğimi söylemiştim. Sadece anlamak önemli. Her neyse… Herkese keyifli forumlar.
 
Tepkiler: NextWorld