[2.3.+] Note III Launcher

Byümit

Üye
    Konu Sahibi
[2.3.+] Note III Launcher
İlk konum belki işinize yarar diye paylaşıyorum.
Launcher 2.3 ve üzeri çalışmaktadır.
Note III Tarzıdır. Editlenmiştir. Stabildir.

Ekran Görüntüsü :




İndirme Linki :
 
Tepkiler: akflat, ÇaRşI 2387 ve furkankama

AVCIUGUR

Üye
deneyim biindirirken truva virüsü buluyor.normal virüs bile değil.bilgisayar bilgileri ni ele geçirebilir.
 

Byümit

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar virüs görüyor fakat değil ister kullanın ister kullanmayın size kalmış hep bu launcheri kullanıyorum sorun yok .
 
Tepkiler: AVCIUGUR
ama bir kaç fotoğraf daha koysaydınız hocam ya :/
 
Öncelikle teşekkür ederim. Launcher ingilizceydi bende türkçeleştirdim. Virusleri yok ettim. Dr.web ile kontrol ettim. Uygulamada hiç virus kalmadı.
Türkçe olan konu: Note III Launcher v1.5 [Türkçe] - MaxiCep
 
Tepkiler: AVCIUGUR, Byümit ve osicik
Bende Türkçeleştirmiştim fakat SD kartta problemler oldu maalesef kaybettim bu yüzden böyle paylaştım virüs sebebi nedenmiş anlatırmısınız .
Uygulamada ki kodlar hatalıydı. Onları düzelttim. Sonra da virüs programı virüsü görmedi.
 

Byümit

Üye
    Konu Sahibi
Evet kalkıyor fakat reklam verilmemeli .
O Yazıyı düzeltmek isteyenler Apk Editör kullanabilirler.
 
Evet kalkıyor fakat reklam verilmemeli .
O Yazıyı düzeltmek isteyenler Apk Editör kullanabilirler.
Kardeşim ben türkçeleştirmek için çok uğraştim. Eskiden türkçeleştirdiğim uygulamalara adımı yazmiyordum. Ve internetteki çoğu site alıntı yapıyordu, alıntı olduğunu belirtmiyorlardı. Bende artık adımı yazıyorum.
 
Tepkiler: muhammettvurucu

Byümit

Üye
    Konu Sahibi
Tamamda gidip tamda ekranın ortasına adını yazman gerekmezdi diye düşünüyorum.
Adını yazmak istiyorsan launcher ayarları bölümüne yazabilirdin

Arkadaşlar tekrar belirtiyorum launhceri dilediğiniz şekilde editleyebilirsiniz.
Ben kendime editlemiştim çok güzel oldu şuan bunu kullanıyorum :

 

AVCIUGUR

Üye
editleme derken iconları-ızgarıyı vb nasıl değiştirebiliriz?
 

Byümit

Üye
    Konu Sahibi
Editleme derken hem icon hemde xml editlemektir.
İcon değiştirmek istersen winrar ile aynı isimdeki resmi sürükle bırak yaparak editlersin.
Fakat xml editlemek istersen en başta apktool ile apkyı decompile etmen lazım daha sonrada notepad++ ile açıp xml değişmen lazım. (PC 'in Windows 8 ise apktool kullanamazsın. Ancak sanal xp/7 kurup yada format atarak kullanabilirsin.)
Ben burada hem xml hemde icon değiştirdim harika bir tasarım oldu bence.
 
Tepkiler: AVCIUGUR

Eyv. Ustad ellerıne saglık senın bu tema daha sade kullanıslı. Tskkurler. Murteza kardesım sende sonucta emek sarfetmısın ama o yazıyı yazmakla emeklerını bosa cıkarmısın.