1sn nizi almaz:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

crash

Üye
    Konu Sahibi
1sn nizi almaz:)
Ben 6680 aldim ama masaustnde rehber mesajlar fln war onlari nsl kaldrabilrim ?
 
tam olarak anlatabilirmisin masaüstünde nasıl oluyor anlamadım
 

crash

Üye
    Konu Sahibi
ya masaustu arka plan!
orda ufak bir menu war mesajlar adres defterifln war onu nsl kadlrcam_*
 

tantini

Üye
menü>araclar>ayarlar>telefon>bekleme modu>etkin bekleme>kapali ...ok

arkadasim kizma ama, kendini gelistirmeye bak, s60 kullaniosun degerini bil


yoksa tel.in modeli gecicek :
 
ayarlarda tel. ayrlarında bekleme modundaki etkin beklemeyi kapatırsan olur biter
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...