19 yasınada girdik be

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

_RYUK_

Üye
Doğum günün kutlu olsun.Nice mutlu yıllara
 
Mutlu Yılar, Nice Senelere. Yıllar gerçekten de çok hızlı geçiyor. her vaktin iyi kötü kıymetini bilmek gerekiyor
 
Nice senelere, yeni yaşın sağlık ve
mutlulukla geçsin inşallah.
 

Metin MF

Üye
benim de 17'ye 2 ay var nice mutlu senelere
 

Emrgncy

Üye
Doğum günün kutlu olsun...
 

Haydar

Emekli Yönetici
Doğum günün kutlu olsun. benimde 4 ay kaldı 19 a
 

ANIL

Admin
Nice yıllara
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...