18 yıl geçmiş...

Oğuzhan

Üye
Ya ama ben konu acacaktim bugun ya aksam 10da yatinca acamadim iyi ki dogdun meeeert
 

ka_za

Üye
Doğum günün kutlu olsun
 

OPC

Üye
Nice senelere Mert
 
birkaç saat geç kaldık ama olsun
nice senelere
 

Murat Alper

Moderator
nice mutlu yıllara

- - - Eklendi - - -

nice mutlu yıllara
 

Emip

Üye
nice senelere
 
Tebrik ederim Mert nice yıllara inşallah benimde doğum günümü burda kutlamak nasip olur