(176x220)Worms 2008 A Space Oddity

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aykt

Üye
    Konu Sahibi
(176x220)Worms 2008 A Space Oddity
WORMS 2008: A Space Oddity Sony Ericsson 176x220 Java Game




 
Tepkiler: bycara007, scorpion_vedo, maxi4ever ve 4 diğerleri
Önceki worms lar daha güzeldi simdikiler hic iyi degil.Ama yinede emek harcadıgın icin ellerine saglık.
 

aykt

Üye
    Konu Sahibi
saolun varolun arkadaşlar
 

zx-6r

Üye
Sağolasın Kanka
 

vig_vig

Üye
bi sorun var rapidsharede herhalde inmedi:S:S
 

aykt

Üye
    Konu Sahibi
linkte bi sorun yok..
 
Önceki worms lar daha güzeldi simdikiler hic iyi degil.Ama yinede emek harcadıgın icin ellerine saglık.

aynen katılıyorum sana nerede o eski worms keyfi arkadaslarla bunun sis versiyonunda multi cekerdik eski telefonumda. yinede paylasım icin tesekkurler
 

A.F.K

Üye
rapid de sorun var error veriyor lütfen linki deiştir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...