12 Dev Adam adada şampiyon oldu

12 Dev Adam adada şampiyon oldu

Cuma günü başlayan ve 3 gün süren GameOn Turnuvası'nın son gününde Polonya'yı 66-58 yenen Türkiye şampiyon oldu.
Milli Erkek Basketbol Takımı, İngiltere'nin başkenti Londra'daki O2 Arena'da, Cuma günü başlayan ve 3 gün süren GameOn Turnuvası'nın son gününde Polonya'yı 66-58 yenerek birinci oldu.
Oyunun ilk 3 periyodunda skor olarak geride olan milli takım, maçın sonuna doğru attığı basketlerle kazanan taraf oldu. A Milliler, ilk periyodu 22-12, ikinci periyodu 37-29 geride tamamladı. İkinci yarıya gelindiğinde, üçüncü periyodu 49-42 geride tamamlayan milliler, maçın bitimine 4.36 saniye kala öne geçtiler. Kalan süre boyunca skoru önde tutmayı başaran milliler, maçı 66-58 skorla kazandı.
A Milli Erkek Basketbol Takımı kadrosunda, Bekir Yarangüme, Sinan Güler, Engin Atsür, Ömer Onan, Ersan İlyasova, Semih Erden, Fatih Solak, Ender Arslan, Ömer Aşık, Hidayet Türkoğlu, Barış Hersek ve Oğuz Savaş yer aldı.
Ersan İlyasova, 23 puanla maçın en skorer oyuncusu olurken, Hidayet Türkoğlu ise, takıma 11 sayı kazandırdı.
GameOn Turnuvasında, ilk gün İsrail'i, 85-69, dün oynanan maçta İngiltere'yi 70-63 skorla yenen A Milliler, Polonya'yı da yenerek, 3'te 3 yaptı ve turnuvanın birinciliğini elde etti.
Milliler, İngiltere ve İsrail takımları arasında oynanan maçın ardından, kupa törenine katılacaklar.
Haber7
 
Tepkiler: SucX
Yenilir diye kapatmıştım helal olsun ne diyeyim
 

Nadir

Emekli Yönetici
Bizlere güzel maç seyrettirdier,iyi mücadele ettiler başarıları böyle devam eder İnşallah..
 

SucX

Üye
İyi bir hazırlık oldu
Harikasınız
 

Atakan

Üye
Polonya'yı yenmemizi beklemiyordum,tebrikler...