hocam bende geçen sene 11. sınıftım. senin gibi bende sayısalım. 9. sınıfı yatarak zar zor geçtim fakat 10. sınıfta gerek hocaların değişmesi ve kendi gayretimle bu sorunu ortadan kaldırdım.
senin yapacağın iş ilk konuları sıkı tutman çünkü bunlar sana 12. sınıfta çok işine yariycak yada onu bırak lys ygs de önüne çıkacak. heleki elektrik bölümünü istiyorsan fiziği süper yapman lazım. (lys de) ama malesef ki 11. sınıf fizik diğer sınıflara göre daha zor. (9-10 fiziğine göre) senin yapman gereken öncelik fizik ve matematik olarak diğer derslerede bakman. şimdiden iyi dersler