11.sınıf Sayısal

    Konu Sahibi
11.sınıf Sayısal
Oldum 11.sınıf. Neredeyse bütün hocaların aynı zamanda bi rehberlik öğretmeni olacağı bir yıldayız. Eminim ki benim gibi 9 ve 10.sınıfı yatıp uyuyanlar vardır. Aynı zamanda bu yazıda. ve şimdi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. FEN dersim sıfır! Matematiktede öyle böyle en azından 10.sınıf Matematiğini boş geçirmedim. ama fen hakında bir kaç soru sorsanız cevap veremeyecek düzeydeyim. nasıl bir çalışma planı önerirsiniz. kısacası bu yıl ne yapmalıyım? (Hedefim Elektrik, elektronik)
 

0MG90

Üye
Bende 11-EA sınıfındayım bu sene açıkçası zor gelmedi hatta matematik geçen seneye göre kolay geldi. Hedefin elektrikse sanırım meslek bölümünü okuman lazım?
 
    Konu Sahibi
Bende 11-EA sınıfındayım bu sene açıkçası zor gelmedi hatta matematik geçen seneye göre kolay geldi. Hedefin elektrikse sanırım meslek bölümünü okuman lazım?

Anadolu Lisesindeyim. Kesinlikle bu sene matematik zorlamayacak ama bizde fizik feci olacak. Sen yırttın o konuda
 

0MG90

Üye
Anadolu Lisesindeyim. Kesinlikle bu sene matematik zorlamayacak ama bizde fizik feci olacak. Sen yırttın o konuda

Tam yırtmadım YGS'de çıkacak soru nasıl olsa LYS neyse de. O yüzden seneye dersanede görücez ama hepsini değil genelde YGS de çıkan konuları. Bu sene de görürüz biraz.
 
    Konu Sahibi
Tam yırtmadım YGS'de çıkacak soru nasıl olsa LYS neyse de. O yüzden seneye dersanede görücez ama hepsini değil genelde YGS de çıkan konuları. Bu sene de görürüz biraz.

Hedefin nedir?
 
fen dersin sıpa seda sayan gibi bişeyler hatırıma geldi
 

hocam bende geçen sene 11. sınıftım. senin gibi bende sayısalım. 9. sınıfı yatarak zar zor geçtim fakat 10. sınıfta gerek hocaların değişmesi ve kendi gayretimle bu sorunu ortadan kaldırdım.
senin yapacağın iş ilk konuları sıkı tutman çünkü bunlar sana 12. sınıfta çok işine yariycak yada onu bırak lys ygs de önüne çıkacak. heleki elektrik bölümünü istiyorsan fiziği süper yapman lazım. (lys de) ama malesef ki 11. sınıf fizik diğer sınıflara göre daha zor. (9-10 fiziğine göre) senin yapman gereken öncelik fizik ve matematik olarak diğer derslerede bakman. şimdiden iyi dersler
 
    Konu Sahibi

Eyvallah kardeşim tavsiyelerin için sanada başarılar diliyorum