1000'inci mesajım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
1000'inci mesajım :)
evet arkadaşlar 1000. mesajımı atmış bulunmaktayım yani binbaşı oldum bir buçuk aylık aktifliğimin karşılığı.

Ne kadar az tanınsam da tebrik edilmek beni çok mutlu ediyor.

Iyiki varsınız güzel maxicepin güzel üyeleri
 
Tam senin adına konu açcaktım bir geldim açmışsın tebrikler
 
bir buçuk ayda binbaşı olmak.benim binbaşım olmam baya sürmüştü Tebrikler
 

Tuba

Üye
Tebrikler nice rütbelere inşaallah...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...