[1000] Teşekkür Almışım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
[1000] Teşekkür Almışım
Selam arkadaşlar 1000 teşekkür almışım açmış olduğum konu sayısı 133 aldığım teşekkür 1000 bu konulara göre alınan teşekkür biraz fazla, demekki forumda kaliteli çeviriler yapmışım ki bu kadar çok tşk almışım herkese şükranlarımı sunuyorum sağolun
 
Tepkiler: zaza, Xilence, jejep ve 1 kişi daha

jejep

Üye
Tebrikler benim güzel abicim
 

Dafny

Üye
tebrikler...1002
 

Mert

Üye
Tebrikler abi
 

DiaBLoS

Admin
Tebrik ediyorum Burhan Abi . Emeklerin için de çok teşekkürler . Sağol , varol .

Sevgiler .
 

Xilence

Kapalı Hesap
Tebrikler Burhan Abi
 
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;3135917' Alıntı:
Tebrik ediyorum Burhan Abi . Emeklerin için de çok teşekkürler . Sağol , varol .

Sevgiler .

rica ederim ali, ayrıca tekrar mod olman güzel olmuş bende seni tebrik ederim

--------------- Ekleme ---------------


harbiden tesadüfe bak

evet feyza ne tesadüfün ama

--------------- Ekleme ---------------


harbiden tesadüfe bak

evet feyza ne tesadüf ama

--------------- Ekleme ---------------

Tebrikler Burhan Abi

teşekkürler murat çok mersi
 

Reşwan

Emekli Yönetici
tebrikler iyi çalışmalar başarılarının devamını dilerim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...