1.nesil cfw çılgınlığı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
1.nesil cfw çılgınlığı
Arkadaşlar bu nasıl iş piyasada sanki 2.nesil telefon yok.s^3 cfw bölümünü açınca neden 1.nesil cfw çoğunlukta onu anlamıyorum.özellikle c6 ya her gün cfw yapılıyor neredeyse.çok garip
 
​sebebi sistem olarak 1. nesillerin 2. nesillere göre daha düşük olması ve ufak ayarlamalar ile daha kullanılabilir hale getirmemiz..2. nesillere fazla bir modifiye gerekmiyor bence.performans konusunda.sebebi budur dostum
 
Tepkiler: bjkmert45
    Konu Sahibi
​sebebi sistem olarak 1. nesillerin 2. nesillere göre daha düşük olması ve ufak ayarlamalar ile daha kullanılabilir hale getirmemiz..2. nesillere fazla bir modifiye gerekmiyor bence.performans konusunda.sebebi budur dostum

evet o konuda haklısın ama görsel olarak cfw yapılabilir 603 700 701 lere
 
Forumda 1. nesil cihaz kullananlar çoğunlukta olduğu için çalışmalar 2. nesile nazaran daha fazla bence
 

MaxipmaN

Üye
1.nesilleri ezenlere gelsin bu konu
 
n8 kadar mükemmel bi cihaz varken başkasını gözüm görmez acaba 1511 son güncelleme mi yeni gelirmi bilgisi olan varmı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...