0MG90 nasıl biri?

ismail

Üye
gereksizler dahil forumda online bi üye her ne kadar değilim desede hafif android fanlığı sezmişimdir kendisinde güzel espirileri var verdiği fokkuşaklı resimleri inceleyip onun sırlarını çözeceğim D:
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve 0MG90

MaxipmaN

Üye
geçen bi kıyak yaptı aman tanrım didim
 
Tepkiler: OttomaN TigeR, 0MG90 ve -Börteçine-

Anil-D

Üye
gececilerde tanistigim teknolojiyle hasir nesir biri ve cok iyi biridir
 
Tepkiler: 0MG90
Forumumuzda kötü adam mı var ki arkadaşlar?
 
Tepkiler: 'Şeref', csbaz, TheDarkStar7 ve 3 diğerleri

NEXUS

Üye
Mesaj Atmışım Daha önce
 
Son düzenleme:
Tepkiler: 0MG90
çok severim kendisini herkesi sevdiğim gibi
 
Tepkiler: 0MG90
Helva getirinde yiyek o zaman.
 
Tepkiler: 0MG90
Değişen resimleri ilginç ve güzel aslına bakarsan
 
Tepkiler: 0MG90

Revengeful

Emekli Yönetici
agresif
 
Tepkiler: 'Şeref' ve 0MG90

Sucrofe

Üye
Kompleksli. "Agresif" denince aklıma bu geldi. Foruma kaydolduğum ilk hafta tartıştık falan ama şuan durumumuz iyi. En azından ben öyle düşünüyorum.
 

Murat Alper

Moderator
biraz tanıyorum elinden geldiğince her konuya yardım eden iyi bir insan ve sinirlendiği zaman tersi çok pis olan bir arkadaşımızdır
 
Tepkiler: 0MG90
forumda online olarak gördüğüm az insanlardan biri
 
Tepkiler: 0MG90
Sevdiğimi düşünmediğim üye kendisini iyi tanırım ve kendisi android değilde biraz Apple severdir kendisi
 
Son düzenleme:
Çok sorunuma yardım etti androidde gerektiğinde esprili gerektiğinde ciddi iyi biri
 
Tepkiler: 0MG90