Paket veri - gprs

Sponsorlu Bağlantılar

Dj.Murat61

Üye
    Konu Sahibi
Paket veri - gprs
nokia 6630 cep telefonum var. myvodafone dan gprs bağlantısını açtırdım. vodafone sitesinden telefonum için gerekli ayarlaru yaptım. ama veri taşıyıcının gprs olması gerekiyomuş. ben de öle bi seçenek yok. sadece paket veri var. gprs e bağlanırken paket veri yok diye haber veriyo. ne yapmam lazım. lütfen yarıdm :(:(
 


keylog

Üye
ztn paket veri denen sey gprs oluyo telefonun o tepkiyi vermesi açılmadığı anlamına gerekir sen en iyisi ara müşteri hizmetlerini onlar aktif ederler ayarları...
 
Ozan

Ozan

Admin
nokia 6630 cep telefonum var. myvodafone dan gprs bağlantısını açtırdım. vodafone sitesinden telefonum için gerekli ayarlaru yaptım. ama veri taşıyıcının gprs olması gerekiyomuş. ben de öle bi seçenek yok. sadece paket veri var. gprs e bağlanırken paket veri yok diye haber veriyo. ne yapmam lazım. lütfen yarıdm :(:(
wap ayarlarınızı yapmıssınız , gprs ayarı yapcaksınız
Data ayarı wap ayarlarına girer

Bunu yapmak aslında çok basit kısaca söyleyeyim bağlantı kurma menüsüne girin, yeni baglantı olustur kısmında sadece 2 alanı doldurun !

Baglantı adı : xx
Apn : gprs

(vodafone için gprs, digerleri için internet yazılıyor )

bu sekilde 60kb/1 kontor gprs servisini kullanırsınız, net uygulamalarında ve tarayıcı ayarlarında bu yeni baglantıyı seçin.
 

Dj.Murat61

Üye
    Konu Sahibi
ztn paket veri denen sey gprs oluyo telefonun o tepkiyi vermesi açılmadığı anlamına gerekir sen en iyisi ara müşteri hizmetlerini onlar aktif ederler ayarları...

myvodafone dn online açtım ve telefonuma gprs hizmetiniz açılmıştır diye mesaj geldi. ama olmuyo işte :(
 

Dj.Murat61

Üye
    Konu Sahibi
wap ayarlarınızı yapmıssınız , gprs ayarı yapcaksınız
Data ayarı wap ayarlarına girer

Bunu yapmak aslında çok basit kısaca söyleyeyim bağlantı kurma menüsüne girin, yeni baglantı olustur kısmında sadece 2 alanı doldurun !

Baglantı adı : xx
Apn : gprs

(vodafone için gprs, digerleri için internet yazılıyor )

bu sekilde 60kb/1 kontor gprs servisini kullanırsınız, net uygulamalarında ve tarayıcı ayarlarında bu yeni baglantıyı seçin.
APN sanırım access point name oluyo eişim noktası ismi galiba. onu gprs yaptım ama yine bağlanmadı. Connecting to GPRS timeout !!! :(:(:(
 
Ozan

Ozan

Admin
telsim de gprs diye hatırlıyorum birde telsim yazmayı dene APN kısmına
(Access Point - Erişim Noktası )

Bu arada bu yaptıgın baglantıyı, baglanmaya calistigin programın yada tarayıcının ayarlarında default olarak ayarla diyosun degil mi yani varsayılan bu olacak ayrıca baglantı ayarları kısmında telefonun varsayılan olarak seç tarzında birşey varsa evet de.
 

Dj.Murat61

Üye
    Konu Sahibi
telsim de gprs diye hatırlıyorum birde telsim yazmayı dene APN kısmına
(Access Point - Erişim Noktası )

Bu arada bu yaptıgın baglantıyı, baglanmaya calistigin programın yada tarayıcının ayarlarında default olarak ayarla diyosun degil mi yani varsayılan bu olacak ayrıca baglantı ayarları kısmında telefonun varsayılan olarak seç tarzında birşey varsa evet de.


ewt varsayılan olarak ayarlanmış.
 
Ozan

Ozan

Admin
gprs dene sonra telsim dene, eğer ikiside olmuyorsa telsim müşteri hizmetlerini ara ben gprs e girmek istiyorum APN kısmı ne olmalı de yada telsimin sitesinden bir bak :oke:
 

Dj.Murat61

Üye
    Konu Sahibi
gprs dene sonra telsim dene, eğer ikiside olmuyorsa telsim müşteri hizmetlerini ara ben gprs e girmek istiyorum APN kısmı ne olmalı de yada telsimin sitesinden bir bak :oke:

müşteri hizmetleri yarları gönderdi. APN= prepaidgprs ;)

kullanıcı adı ve şifre: vodafone
 
Ozan

Ozan

Admin
daha 2 ay önce ya gprs yada telsim yazarak gün boyu msn de idim şehir dısındayken, demekki değiştirmis uyanıklar neyse bilgi için tesekkurler :oke:
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Dün iletişim kurdum, bırakın kullanıcı ismini, yakın kopya bile değişmiş.. Amma üçkağıtçı bu ingilizler yaa.. Bağırdım,çağırdım bu şekilde ayarı gönderdiler.. Bu ne saçmalık yaa, gelsinler bizim evden tv filan yürütsünler, adamlar işi alenen yapıyo çünkü.. Terbiyesizler yaa, ah Cem Uzan aahh, nerdesin!
 

ercan643

Üye
arkadaşlar gprs ye baone oldum nokia 5300 vodafone hattım var msn programı buldum telefondan indirdim wap.ceptemsn.com dan indirdim ama girerken paket veriye abone olsun diyor bune anlamadım msn adresim [email protected] ne olur bana yardımcı olun
 
ThuMs

ThuMs

Üye
wap ayarlarınızı yapmıssınız , gprs ayarı yapcaksınız
Data ayarı wap ayarlarına girer

Bunu yapmak aslında çok basit kısaca söyleyeyim bağlantı kurma menüsüne girin, yeni baglantı olustur kısmında sadece 2 alanı doldurun !

Baglantı adı : xx
Apn : gprs

(vodafone için gprs, digerleri için internet yazılıyor )

bu sekilde 60kb/1 kontor gprs servisini kullanırsınız, net uygulamalarında ve tarayıcı ayarlarında bu yeni baglantıyı seçin.


peki yeni bağlantı nasıl kuruluyor N79 kullanıyorum ben?
 
alperen1313

alperen1313

Üye
Dün iletişim kurdum, bırakın kullanıcı ismini, yakın kopya bile değişmiş.. Amma üçkağıtçı bu ingilizler yaa.. Bağırdım,çağırdım bu şekilde ayarı gönderdiler.. Bu ne saçmalık yaa, gelsinler bizim evden tv filan yürütsünler, adamlar işi alenen yapıyo çünkü.. Terbiyesizler yaa, ah Cem Uzan aahh, nerdesin!

selamlar
bağırıp çağırmanıza gerek yok aslında ..
sadece cihazınız ile ilgili olan ayarlar kısmını kontrol etmeniz normalde yeterliydi..
kaldıki vodafone.com.tr adresinde bulunan cihaz ayalarları kısmından da 6630 ile ilgili olan ayaları rahatlıkla görebilirdiniz....
Vodafone GPRS servisi telefon ayarları





Ayarlar





Vodafone GPRS Ayarları
Lütfen Uygun Telefonu ve Modeli Seçin.
TELEFON MARKASI SEÇİN NOKIA SONY ERICSSON SAMSUNG MOTOROLA BENQ SIEMENS SAGEM TRIUM TOSHIBA PANASONIC RAKS LG SHARP PALM (Windows CE) PHILIPS NEC PANTECH ARÇELIK-BEKO SIERRA WIRELESS OGO IM CASPER HP BENQ I-MATE ASUS HTC WINDOWS MOBILE GENERAL MOBILE TWINSIM NEXT GENERATION MOBILE PIRANHA MODEL SEÇİNİZ Cep telefonunuza GPRS ayarlarını otomatik olarak göndermek istiyorsanız Nokia 6630
ana menü
araçlar(Tools)
ayarlar(Settings)
bağlantı(Connection)
erişim noktaları (Access point)
seçenek (Options) yeni erişim noktası (New access point)
varsayılan ayarları kullan (Use Default Settings)

bağlantı adı: INTERNET GPRS (Connection name)
veri taşıyıcısı: GPRS (Data Bearer)
Paket Veri erişim noktası adı: internet
kullanıcı adı: vodafone (User name)
şifre sorma : hayır (Prompt password): no
şifre : vodafone (Password)
doğrulama: normal (Authentication): secure
anasayfa : (Homepage)

Seçenek/Gelişmiş ayarlar :
Ağ türü : IPv4
Telefonun IP adresi : Otomatik
DNS adresi : Otomatik
Yakın kopya sunucu adresi :
Yakın kopya port no :

Menü - Web - Seçenek - Ayarlar - Varsayılan erişim noktası : INTERNET GPRS

--------------- Ekleme ---------------

peki yeni bağlantı nasıl kuruluyor N79 kullanıyorum ben?

selamlar
nokıa n79 model cihaz için...
Nokia N79
Menü -> Araçlar -> Ayarlar -> Bağlantı -> Hedefler-> Erişim Noktası -> Yeni erişim noktası ekle-> Seçenek Düzenle;

Bağlantı ismi : VODAFONE GPRS
Veri taşıyıcı : Paket veri
Erişim noktası ismi : wap
Kullanıcı ismi : vodafone
Şifre sorma : Hayır
Şifre : vodafone
Doğrulama : Normal
Ana sayfa :

Menü --> WEB --> Ayarlar
Erişim noktası : VODAFONE GPRS
 


Üst Alt