sotkalı
Üye
WT-2 ALANLAR YA DA ALACAK OLANLAR burayaa -----> ---->
arkadaşlar wt-2 kullanıyorum işte wt-2 nin çözemediğimiz aklımızda kalan şeyleri
1) yüklediğiniz uygulamalar kısayol oluşturamıyoruz
2) tuş kilitli iken operatör yazısı kalkmıyor
3) telefon parmak işliyor ama kesinlikle jelatinini çıkarın o zamam dokundnzda çok rahat hareket ettirirsiniz
4) telefon msn ye kesin baglanır fakat ayarlarını yapmanız lazım wap a girim W-LAN secin snra msnden WFİ Seçeneği ile msnye bağlanın
5) opera miniyi guncellestrp 5 beta 2 indirin ve internete touch farkıyla girin
6) ve videoları izleyin
7) arkadaşlar ne olursa olsun telefonunuzu yatarken başınızdan uzak tutun yada kapatın
8) msn güncelleştiriliyor ve telefon sze ücretsiz oyun sunuyor
arkadaşlar aklıma gelen şimdilik bunlar sorusu olan varsa elimden geleni yaparım 
1) yüklediğiniz uygulamalar kısayol oluşturamıyoruz
2) tuş kilitli iken operatör yazısı kalkmıyor
3) telefon parmak işliyor ama kesinlikle jelatinini çıkarın o zamam dokundnzda çok rahat hareket ettirirsiniz
4) telefon msn ye kesin baglanır fakat ayarlarını yapmanız lazım wap a girim W-LAN secin snra msnden WFİ Seçeneği ile msnye bağlanın
5) opera miniyi guncellestrp 5 beta 2 indirin ve internete touch farkıyla girin
6) ve videoları izleyin
7) arkadaşlar ne olursa olsun telefonunuzu yatarken başınızdan uzak tutun yada kapatın
8) msn güncelleştiriliyor ve telefon sze ücretsiz oyun sunuyor
arkadaşlar aklıma gelen şimdilik bunlar sorusu olan varsa elimden geleni yaparım 

Çift hat zaten fazla radyasyon, bir de bu tip çin telefonların radyasyon değeri yüksek.