WT-2 ALANLAR YA DA ALACAK OLANLAR burayaa -----> ---->

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sotkalı

sotkalı

Üye
    Konu Sahibi
WT-2 ALANLAR YA DA ALACAK OLANLAR burayaa -----> ---->
arkadaşlar wt-2 kullanıyorum işte wt-2 nin çözemediğimiz aklımızda kalan şeyleri

1) yüklediğiniz uygulamalar kısayol oluşturamıyoruz

2) tuş kilitli iken operatör yazısı kalkmıyor

3) telefon parmak işliyor ama kesinlikle jelatinini çıkarın o zamam dokundnzda çok rahat hareket ettirirsiniz

4) telefon msn ye kesin baglanır fakat ayarlarını yapmanız lazım wap a girim W-LAN secin snra msnden WFİ Seçeneği ile msnye bağlanın

5) opera miniyi guncellestrp 5 beta 2 indirin ve internete touch farkıyla girin

6) ve videoları izleyin

7) arkadaşlar ne olursa olsun telefonunuzu yatarken başınızdan uzak tutun yada kapatın

8) msn güncelleştiriliyor ve telefon sze ücretsiz oyun sunuyor

:megafon: arkadaşlar aklıma gelen şimdilik bunlar sorusu olan varsa elimden geleni yaparım :megafon:
 


alican64

Üye
videoları nasıl izleyeceğiz bende w-t2 var ama video izleyemiyorum
 
sotkalı

sotkalı

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım opera mini 5 beta 2 türkçeyi kur boylece coğu siteden videoları izleyebilirsin :oke:
 

RoxiRox

Üye
1) yüklediğiniz uygulamalar kısayol oluşturamıyoruz........ Bu w-t3 De Warmı ?
 

alican64

Üye
eywallah kardeşim saol kurdum en yakın zamana deneyecem
 
sotkalı

sotkalı

Üye
    Konu Sahibi
sende saol kardeşim ne demek :-)

--------------- Ekleme ---------------

ben wt-2 kullanıcısıyım ama bu kısayol olusturma wt-1-2-3 serilerinde yokmuş malesef
 
target58

target58

Üye
arkadşlar ben bişey sorucam w-t2 nasıl kısayol oluşturacagız + video nasıl izlenir yardım lütvennn !!!!
 
sotkalı

sotkalı

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım yukarıyı okumadın galiba...
 

ahmedinejad81

Üye
sotkali kardes bana bi lin verir misin opera 5 icin bide video ayarlari var onlar ne olmali simdiden tskkrler
 

myste

Üye
sotkalı arkadaş neden başımızdan ya da yatarken teli uzak tutmamız gerekiyor

--------------- Ekleme ---------------

kardeş wifi ile bağlanabiliyon mu internete bir sorun çıkıyo mu ben de alcam da t2 öğrenmek istiyorum
 

syerturan

Üye
Wifi ile nete bağlanıyor. Fakültedeki wireless ile bütün ders beleş internet :D Çift hat zaten fazla radyasyon, bir de bu tip çin telefonların radyasyon değeri yüksek.
 
fuscan

fuscan

Üye
aga msn felan olursa ayrıntılı görüşürüz hem dosya transferlerimiz olur msj olarak iletirmisin ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt