ReaL Player

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yuXeXescaner

yuXeXescaner

Üye
    Konu Sahibi
ReaL Player
beyler telefonun yeni sürümünü yükledim 2350 im var os9.1
işte 3 gp leri önceki sürümünde real player tam ekran gosterırken yenı tEL surumunde real player hatalI galıba tam ekran gostermıyoo sanıRım yeni DVDplayer FLn atmam gerekecek:S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt