eko1974
Üye
Nokia E51 e Uygun Programlar Yokmu?
Merhaba.Yeni e51 aldım,telefon çok güzel ancak bazı problemlerim war.Aslında biraz fazal o yüzden sıralayım
1)Evimde wireless modemim ve laptopum war.telefonla wireless kullnarak nete rahatlıkla bağlanabiliyorum ancak bir türlü laptopla cep tlf arasında wireless ağ kuramıyorum.Acaba bu ikisi arasında ağ kurulamaz mı?
2)Youtube vb sitelerdeki videoları seyredemiyorum...En son flash ları kurdum ama videolar bir türlü izlenmiyor.
3)Birde msn yükleyemedim desteklemiyor diyor...
Biraz fazlaoldu ama ilginize şimdiden Teşekkürler..
--------------- Ekleme ---------------
yoooooooook muuuuuuu

1)Evimde wireless modemim ve laptopum war.telefonla wireless kullnarak nete rahatlıkla bağlanabiliyorum ancak bir türlü laptopla cep tlf arasında wireless ağ kuramıyorum.Acaba bu ikisi arasında ağ kurulamaz mı?
2)Youtube vb sitelerdeki videoları seyredemiyorum...En son flash ları kurdum ama videolar bir türlü izlenmiyor.
3)Birde msn yükleyemedim desteklemiyor diyor...
Biraz fazlaoldu ama ilginize şimdiden Teşekkürler..
--------------- Ekleme ---------------
yoooooooook muuuuuuu

n:


