Nokia E51 e Uygun Programlar Yokmu?

Sponsorlu Bağlantılar

eko1974

Üye
    Konu Sahibi
Nokia E51 e Uygun Programlar Yokmu?
Merhaba.Yeni e51 aldım,telefon çok güzel ancak bazı problemlerim war.Aslında biraz fazal o yüzden sıralayım:)
1)Evimde wireless modemim ve laptopum war.telefonla wireless kullnarak nete rahatlıkla bağlanabiliyorum ancak bir türlü laptopla cep tlf arasında wireless ağ kuramıyorum.Acaba bu ikisi arasında ağ kurulamaz mı?
2)Youtube vb sitelerdeki videoları seyredemiyorum...En son flash ları kurdum ama videolar bir türlü izlenmiyor.
3)Birde msn yükleyemedim desteklemiyor diyor...
Biraz fazlaoldu ama ilginize şimdiden Teşekkürler..

--------------- Ekleme ---------------

yoooooooook muuuuuuu :)
 


kucukali

Üye
gjdgmj
 

uTku^

Üye
hayırlısı olsun güzel telefon güzel seçim.wireless lan telefon olduu için kurulamıo olabilir.youtubede dediğim gibi flashtan mobile sürümü olmayabilir.msne gelince symb sistemler için gprs üzerindne çalışan programlar var wireless üzerinden yok bildiğim kadarıyla
 
cem532

cem532

Üye
kanka s60 3 rd ler bak
 

thelambo3

Üye
bu bende çalışmadı özellik desteklenemedi falan dedi bir bilginiz var mı
 

kiti_black

Üye
nokia e51 telefonunda wireless özelliği kablosuz internetlere bağlana biliyomuyum yani üye felan gerekiyomu...saygılar
 
gilindirex

gilindirex

Üye
bende de aynı model var. msn için bu sitede türkçe programlar var. gayet güzel çalışıyor. aynı zamanda .
programlara gelince s90v3 programları sorunsuz çalışıyor.
 

kiti_black

Üye
nokia e51 telefonunda wireless özelliği kablosuz internetlere bağlana biliyomuyum yani üye felan gerekiyomu...saygılar cevap lütfennnnn
 
kaan0

kaan0

Üye
ne üyesi kardeşim e 51 in var ama kullanmayı bilmiyosun.. Gerçekten e 51 alırken bu özellikten haberin yokmuydu.
 

_miralay_

Üye
elinize sağlık teşekkurler
 

kiti_black

Üye
Kimse bilmiyomu
 

fenomen-34

Üye
flash videoları seyretmek istiyorsanız skyfire adında bir web browser var. wap.getjar.com adresinden indirip kurun tüm videoları seyredebilirsiniz. hatta bazı flash oyunları bile oynayabiliyorsunuz.
 
gknsirtalan

gknsirtalan

Üye
kardeşim laptopla aynı şekilde baglantısı aratıosun kablosus agları ve buldugunun şifresini girerek yada şifresizse direk baglanabiliyosun saygılar...
 

kiti_black

Üye
ne üyesi kardeşim e 51 in var ama kullanmayı bilmiyosun.. Gerçekten e 51 alırken bu özellikten haberin yokmuydu.
kardeşim benim deyil telefon sadece bi arkadaş için sordum bilmiyomuş efendice soru sorduk cevap ver :@

--------------- Ekleme ---------------

Ayıo be buraya bidaha hiç bişey sormayacam

--------------- Ekleme ---------------

Ayıp
 

kiti_black

Üye
qqqqq
 

oook

Üye
forum s60 v3 os9.1 deki programlar sana yardımcı olur diye düşünüyorum

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca yukarda yazılan dogru ben skyfire kullanıp netten her videoyu izliyoru pop up bile acıo yakında sırf bunun için pop up önleyici çıkarırlar tele artık:D
 

kiti_black

Üye
sağol
 
demonsofhell

demonsofhell

Üye
selam...
bende NokiaE51 aldım ve ben de video izleyemiyordum. burdaki arkadaşların cevapları sayesinde şimdi izleyebiliyorum. herkese teşekkürler...
 

Benzer Konular



Üst Alt