hay Allah razı olsun ortagım!!oldu wallaOriginally posted by PaNTeR@Oct 1 2005, 03:46 PM
Valla bu verisyon şu anda bende sorunsuz çalışıyor... Değişik bir hava verdi telefonaD
[post=182459]Quoted post[/post]
2:bendede süre doldu acılmıyor aksi olan bir durum ben unistalini dizinden sildim dosya yöneticisindede kaldıramıyorum 113 attım oda yükleme güzvenlik hatası veriyor galiba format a ihtiyac varOriginally posted by PaNTeR@Oct 1 2005, 12:29 PM
Tam konuyu ben açıyordum, benden önce davrandın... Bu sefer gıcıklık yaptılar, bu gün itibarı ile kullanım süresi doldu... Sanırım herkezde şu an aynı sorun var:
[post=182406]Quoted post[/post]
