evet kardeşim bendede aynı sorun war ancak bluetoth la yollucaksın şu telefonun üst kısmında iki tane tuş war sağ taraftaki tuşa basınca hepsi açılıyor ama dosya yöneticisinden hafıza kartına girince btün resimler çıkmıyor o yüzden bluetoth la girceksin ekranın üstündeki sağ taraftaki tuşa bascan gönder dicen bluetothla dicen göndercen ben öyle yapıyorum başka yöntem bilmiyorum bilen arkadaşlar yardımcı olur inşallah teşekkürler SAYGILAR!!!