mylegend
Üye
W890 Sorun
Arkadaşlar W890 Telefon Aldım. Arada bir kamerayı açtığım zaman başka bir uygulama çalışıyor onu kapatıp açın diyor. herhangi bir uygulama çalışmıyor. ama yinede böyle diyor telefonu kapatıp açıyorum düzeliyor. walkman ile kamerayı açıyorum bazen sorun çıkarmıyor. bazende böyle bir sorun çıkartıyor. sizce neden olabilir.
