w880i akustik !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

oquzh4nn

Üye
    Konu Sahibi
w880i akustik !!!
beyLer w880i aLdm pisman oLdm ama neyse forumda flan gezdim akustik flan atıLlyomus w810i ye flan buLdumda w880 i hiç biyerde buLamadlm naslL yapıcaqımı ne yapıcaqımı biri bana anLatırsa cok memnun oLurum !...

--------------- Ekleme ---------------

uLan bi cvp yazan yokmu nası yapcam $u i$i ?

--------------- Ekleme ---------------

++++++++++++++++
 


ceylan58

Üye
bende aldım w880i de sesi dısarı verince çok tiz ve rahatsız eden bi sesi var özellikle rock ve metal müzikte ama kulaklıkla harika bence aradım akustik falan ama bulamadım
 
eldergod

eldergod

Üye
bendede w880i var arkadaşın dediği gibi rock ve metal müzik dinliyemiyorum ses çok kötü çıkıyo bulursam paylaşırım
 
eldergod

eldergod

Üye
w880i ye sadece zapf uzantılı akustik yükleyebilirsin
 

ebedi-

Üye
eyw
 
ddenniz

ddenniz

Üye
yooo bence ses çok kaliteli çıkıyo yani
 

GONZO31

Üye
beyler mrb. sizden ricam ben çok önce t610 kullandım bir melodisi vardı vertigo diye ben onu hiç bulkamıyorum bu melodiyi bulan bilen varsa söylesin allah rızası için
 

mercan1905

Üye
yaw arkadaşlar w880 bende aldım ama kulaklık seside çok az çıkıyo acaba yükseltme şansımız varmı?
 

mercan1905

Üye
W880 aldım bende fakat sesi gerçekten çok az çıkıyo nasıl yükseltebileceğimizi bilen varsa yardımlarını beklıyoruz pls.
 
radar12

radar12

Üye
arkadaşlar w880i de akustiğe hiç gerek yok 1 2 hafta sonra telefonun hoparlörü açılıyor zaten ben alalı 7 ay oldu ilk aldığımdan çok fazla ve basslı çıkıyo sesi(hoparlörde)
 

sabanmutluer

Üye
Arkadaşım aşağıda vermiş olduğum adresten sony ericsson w880i telefon için acoustic doyası indirebilirsin yalnız bu dosyayı setol programı ile atman gerekir. Nasıl atacağına dair sitede yine aşağıya verdim.


SETOL NASIL KULLANILIR ÖZELLİKLE W880İ TELEFON İÇİN
http://www.maxicep.com/walkman-serisi-ozel/w880i-ve-benzeri-telefonu-olanlar-iceri-166725.html
BU ADRESTE W880İ TELEFON İÇİN ACOUSTİC DOSYASI İNDİRMEN İÇİN

HADİR KOLAY GELSİN
 
eldergod

eldergod

Üye
Eğer akustik yüklemek istiyorsan Extreme Audio III ü tavsiye ederim
 

hasan_fener

Üye
selam arkadaslar bende w880 almayı düsünüyom bu akustigi yükleyince hoperlör sesi düzeliyormu???? bu akustik telefona baska ne gibi yaralar saglıyor???????? cevablarınızı bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim
 
maddevil

maddevil

Üye
kardeş rock ve metla icin ekolayzır ayarını yap.bnde w880i kullanıcısıyım ve chokta memnunum o telin özelliginden biride kulaklıkla dinlenmesidir zaten kulaklıkta özel yapımdır ve oldukça saglamdır.gelelim ekolayzır ayarına
1. 2. 3. 4. kutu full dolu 5.kutu tamamen boş yap bak kaliteli bi ses cikacak
akustik atma bnce telefoncuya sordm özelliklerini saydı bna bnde atmadım bana bu ayarı söledi bnde yaptım gayet ii ve kaliteli bi ses var ;););)
 

emox333

Üye
arkadaşlar benimkide aynı ya hiç sesi çıkmıyooq
 
eldergod

eldergod

Üye
yazılımı güncelleştirincede seste deişiklik oluyo bilginize
 

tr_karizma_54

Üye
arkadaşlar w880i de akustiğe hiç gerek yok 1 2 hafta sonra telefonun hoparlörü açılıyor zaten ben alalı 7 ay oldu ilk aldığımdan çok fazla ve basslı çıkıyo sesi(hoparlörde)
çok saçmaydı bu açıklama acoustic e nedemke gerek yok olmaz olurmu
 

zigmo

Üye
w880i ye akustik yükledim tel açılmıyor :vur.
gdfs yedegini almayıda unuttuk :islik.
bana yardım edecek bir arkadaş varsa:op: .
uygulamalı olarak anlatırsa yada ek dosya link verirse sevinirim:sukur:.
ölü telefonu canlandırdım:naughty:.
akustik yüzünden tekrar geberttik:box:naughty: :D
yardımlarınızı bekliyorum...:sn::deal:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
4K
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Albert Einstein
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
891
Albert Einstein


Üst Alt