profescobar
Üye
W580i ile ilgili problem?
Slm arkadaşlar birkaç gün önce W580i aldım. tel süper ama bir kaç şey kafama takıldı.
1. Menülerde gezerken herhangi bir yerde kapağı kapatınca tuş kilidi aktif olmuyor illa ilk ekrana gelip sonra kapatmak gerekiyor. bunun bir çözümü varmı yada herhangi bir ayarı var mı?
2. W810i gibi ses yükseltme işlemleri bu telefon içinde yapılabiliyor mu? şu anda üzerinde R6BC002 yüklü.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla....
1. Menülerde gezerken herhangi bir yerde kapağı kapatınca tuş kilidi aktif olmuyor illa ilk ekrana gelip sonra kapatmak gerekiyor. bunun bir çözümü varmı yada herhangi bir ayarı var mı?
2. W810i gibi ses yükseltme işlemleri bu telefon içinde yapılabiliyor mu? şu anda üzerinde R6BC002 yüklü.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla....

