Sony Ericsson Media Studio v3.1

Sponsorlu Bağlantılar

The_Punisher

The_Punisher

Üye
    Konu Sahibi
Sony Ericsson Media Studio v3.1
Sony Ericsson Media Studio v3.1



SonyEricsson Media Studio ile favori DVDr17;lerinizi, TV dizilerini, videoları SonyEricsson marka cep telefonunuzdan izleyebilirsiniz.

Now three times faster DVD to cellphone transfers. Convert your feature films, home movies, and other videos, to your Sony Ericsson phone and watch them in great quality, with excellent sound in gorgeous full screen on the phone.

A memorycard as small as 128 Mb is enough to store a couple episodes of a tv-series,a full length feature film, or a hundred minutes of your home movies. Let your children watch their favourite TV-cartoons in the car or watch a blockbuster movie while travelling for business. With only two clicks, this PC software converts your media to a super small movie file, which will play on any Sony Ericsson device, such as the P990, K800i, M600, W950, V800, and many others. on a postage stamp size memory card.


Software runs on: Windows XP/200/NT/ VISTA

The following phones are supported:
SONY ERICSSON D750, F500, K600, K608, K610, K700, K750, K790, K800i, M600, P800, P900, P910, P990, S700, S710, V600, V800, W550, W600, W800, W810, W900, W950, Z500, Z520, Z1010.


Size:7.6 Mb

Alıntıdır
.


porgramı indirmek için
 


hacker_akbal

hacker_akbal

Üye
emeğine sağlık
 
POWER

POWER

Üye
Emeğine sağlık dostum...
 
The_Punisher

The_Punisher

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah zaolun :spr

:cool
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Güzel Paylaşim
 
The_Punisher

The_Punisher

Üye
    Konu Sahibi
saol :spr :cool
 
hacker_akbal

hacker_akbal

Üye
emeğine sağlık
 
The_Punisher

The_Punisher

Üye
    Konu Sahibi
S.E kullanıcıları az galiba?
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Kardesim S.e K750i Aldi Ben Nokia Dan Sasma Dedim Ancak Dinletemedim. Bu Program Simdi Daha Anlamli Oldu Arsivlemenin Faydasi.
 
The_Punisher

The_Punisher

Üye
    Konu Sahibi

Tomican

Üye
Emegin icin tesekurler, Sagolasin
 

cell_in

Üye
arkadaşlar ben programı yükledim ama activision key istiyo.ve ben ne yapacağımı bilemiyorum.yardımcı olursanız sevinirim iyi akşamlar
 
passangerr

passangerr

Üye
eline saglık kardes
 

b_bocek

Üye
cok teş...... :D
 

enderko

Üye
arkadasım rar daki aktivasyon kodu calısmıyor..yardımcı olabilirmisin..ayrıca emegine saglık...
 
danger03

danger03

Üye
teşekkürler
 

61trb61

Üye
teşekkürler.Sormak istediğim birşey var aslında burası yerimi bilmiyorum ama ben yeni p910 aldım ve ne tür videoları izleyebilirim (mesela film izlenebilirmi) bilmiyorum yardımcı olurmusunuz.
 


Üst Alt