GraphiCaL-Boy
Üye
Sony Ericcsoon K530i Hakkında ;
Arkadaşlar Sony Ericsson K530 i telefonum var.
Şarjı yoktu . Bilgisayara usb ile bağladım telefon açılmıyor . şarj makinesi ofiste kaldı . usb den cıkarıom açma tuşuna basiyorum bi kere titrior kapanıyor .
Sormak istediqim şu ; Kısa devre yapmış olabilirmi ? Pili tamamen tükenmişken bilgisayardan şarj edemez miyim ?
Şarjı yoktu . Bilgisayara usb ile bağladım telefon açılmıyor . şarj makinesi ofiste kaldı . usb den cıkarıom açma tuşuna basiyorum bi kere titrior kapanıyor .
Sormak istediqim şu ; Kısa devre yapmış olabilirmi ? Pili tamamen tükenmişken bilgisayardan şarj edemez miyim ?
