tabiki n73 sorman bile hataama benim telefonda fena değildir bilen bilr
araba arkası sözü gibi oldu
![]()

arkadaşım sen w810 kullandınmı w810 telefonlar arasında en fazla modifiye edilen teldir yazılım konusunda ayrıca n73 fazla olan yönleride var
1.w810i ye flash tema yükleniyo n73 te yok
2.kibar ve ufak n73 tam bi takoz
3.w810i ye acustik yükleniyo ve sesi n73 ü bile geçiyo
ama n73 en büyük artısı kamerası gerisi boş zaten
Ne tabiki W810i ohaaaaaa diyom bişie demiyom yuhhhhh diyom bişe demiyom W810i N73 ün yanında telefon demem alla alla W810i ne var anlamıyomya arkadaşlar tabiki W810i gerisi boş laf


