biraz daha alçak bir hafıza kartı tak dene eger ondada açmıoyorsa telefonun kaldırmıyordur hafıza kartını eger kaldırıyorsa direk gaantiye yolla tabi bir şey yüklemediysen sorun sende bulunmayacaktır.ama telefona SE sitesinden hariç bir şey yüklediysen senden belli bir ücret talep edbilirler.