fikirleriniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

caneryikar07

Üye
    Konu Sahibi
fikirleriniz?
arkadaşlar 2.el bir telefon almayı düşünüyorm.. fiyatı ortalama 200ytl civarı
sony ericsson düşünüyorum ama kararsızım önerdiğiniz telefon varsa yazar msnz??
 


emrah baba

emrah baba

Üye
ben w700i öneriyorum çok güzel bir telefon yada w 810i camera veya müzik açsından çok güzel telefonlar
 
xkadir61

xkadir61

Üye
mmm. bence nokia al derim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt