GsliKahraman
Üye
MaxiPara_???
MaxiPuan sistemi ben üye olduktan 1 hafta sonra kaldırıldı ama benim bir düşüncem var öncelerden maxicep il etanışmadan önce girdiğim bir forum vardı orada moderatörlükte yaptım ama orada bir sisem vardı maxipuan gibiydi adı forumpara'ydı ama bizimki maxiceptede maxipara olabilir bu paralar forumda geçiyordu mesela her mesajda 1 forumpara her konuda 5 forumpara kazanılıyordu bu paralarla çeşitli uygulaalar yapılıyormu mesela 1000 forumpara ya nick değişikliği 2000 forum paraya avatar koyma izni 2500 forum paraya açtığımız bir konuyu silme vb.....bu özelliklerden istediğimiz kadar eklenebiliyordu bilgiğim kadarıyla
ve birde bu sistemde para nakli vardı üyeler kendi aralarında forumpara aktarabiliyorlardı ve piyango olayı vardı bir piyano bileti 10 forumpara değerindeydi çıkarsa 1000 forumpara kazanılıyordu böyle bir sistem getirsek hiç değilse birazda eğlenceli olmazmı_????
inşallah güzelce anlatabilmişimdir veya anlamışsınızdır bu önerimi maxi ailesine sunuyorum...
ve birde bu sistemde para nakli vardı üyeler kendi aralarında forumpara aktarabiliyorlardı ve piyango olayı vardı bir piyano bileti 10 forumpara değerindeydi çıkarsa 1000 forumpara kazanılıyordu böyle bir sistem getirsek hiç değilse birazda eğlenceli olmazmı_????
inşallah güzelce anlatabilmişimdir veya anlamışsınızdır bu önerimi maxi ailesine sunuyorum...





