Lütfen okuyun!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Rex Dynasty

Rex Dynasty

Üye
    Konu Sahibi
Lütfen okuyun!
Selam arkadaslar,

sitede yeni sayilirim ve buna ragmen gözüme takilan iki sey var. Sanirim baskalari da bunu düsünmüstür;


1. Bir konuyu baslatan (pro sunan) arkadaslarimizin bazilari, pro'yu sunduktan sonra birdaha alakadar olmuyorlar actiklari konuyla ilgili. Üyeler soru soruyor, hatta bazilari iki yada üc sefer tekrarliyor sorusunu fakat konuyu baslatandan hic ses seda yok!

2. Pro'yu indiren arkadaslarin bazilari söyle soru soruyorlar: "Zip sifresi nedir?" Tamam, sorulur tabi ama sorun olan, soruyu yazmadan, önce bir diger üyelerin yazdiklarina bakin lütfen. Cünkü genellikle diger üyeler de ayni soruyu sormus oluyorlar ve cogu zaman birisi zaten Zip sifresini iletiyor sonra. Tabi diger üyelerin yazdiklarini okumayanlar Zip sifresini göremiyor ve ayni soruyu tekrar soruyorlar.

Bu iki konu benim biraz canimi skti. Bana katilan ve katilmayan arkadaslar elbet vardir. Benim ricam bu iki konuya biraz daha dikkat arkadaslar. Cünkü, hele ikinci konuda, tersi yapilan hersey "spam" yerini tutar.

Saygilar
 


keremerson

keremerson

Üye
Dostum öncelikle şunu belirtiyim 1. söylediğin için sitemizde bazen olabiliyor ama genelde yeni üyelerin yaptığı paylaşımlarda oluyor bu.. Yoksa gayet güzel paylaşımlar yapıp bu konuya gelen her mesajı takip eden birçok arkadaşımız war sitede. Zaten biraz zaman ayırıp konularla ilgilenirsen araştırırsan belli başlı üyelerin (birçok üyemizin) konuyla sürekli ilgilendiğini görürsün.. Ama ilgilenmeyenler için bişey diyemiyecem.. Bunun için yapcak bişeyimiz yok yani adam gelip paylaşımını yaptıysa ona gidipte "sürekli konuyla ilgilen soruları cevapla" diyemeyiz. Zaten konu hakkında bilgisi olanlar cewap yazıyolar..

2. sylediğin için bişey diyemiyecem.. O üyelerle ilgili.. Belki bi duyuru şeklinde mesela "lütfen mesajları okuyupta soru sorun" falan gibisinden tüm üyelere iletilebilir :oke:
 
Rex Dynasty

Rex Dynasty

Üye
    Konu Sahibi
.. Ama ilgilenmeyenler için bişey diyemiyecem.. Bunun için yapcak bişeyimiz yok yani adam gelip paylaşımını yaptıysa ona gidipte "sürekli konuyla ilgilen soruları cevapla" diyemeyiz.

Biliyorum kardes, zaten ben site yöneticilerinden birsey beklemiyorum bu konuda. Üyelerden bekliyorum. Zaten bu topik'i üyeler icin actim. Belki girip de okuyan olur diye.

Saygilar
 
keremerson

keremerson

Üye
Biliyorum kardes, zaten ben site yöneticilerinden birsey beklemiyorum bu konuda. Üyelerden bekliyorum. Zaten bu topik'i üyeler icin actim. Belki girip de okuyan olur diye.

Saygilar
İyi yapmışsın kardeş umarım bi faydası olur.. Ama burda pek ilgi çekmeyebilir, yöneticiler bu konu hakkında bi üst konu yada bi duyuru gibisinden bişey açabilirler. :oke:
 
Rex Dynasty

Rex Dynasty

Üye
    Konu Sahibi
Simdi düsündüm de, aslinda yöneticiler bu konuda birsey yapabilirler: Baktilar pro'yu indiren üyeler sorunlarla karsilasiyorlar, kimse pro'yu yükleyemiyor, yani pro kullanilmiyor, ozaman konuyu silebilirler veya kapatabilirler. Degil mi?
 
keremerson

keremerson

Üye
Simdi düsündüm de, aslinda yöneticiler bu konuda birsey yapabilirler: Baktilar pro'yu indiren üyeler sorunlarla karsilasiyorlar, kimse pro'yu yükleyemiyor, yani pro kullanilmiyor, ozaman konuyu silebilirler veya kapatabilirler. Degil mi?
:) Zaten öyle oluyor dostum :)
Ya kendisi araştırıp çözümünü bulup cewap yazarak paylaşıyor ya da bakdı saçma sapan bi konu we işe yaramayan bi konu, hemen kilitliyorlar.. Gerekirse silinirde ;) :oke:
 
Rex Dynasty

Rex Dynasty

Üye
    Konu Sahibi
Beni bu konuda aydinlattigin icin tesekkürler kardes.:oke:
 
Ozan

Ozan

Admin
Simdi düsündüm de, aslinda yöneticiler bu konuda birsey yapabilirler: Baktilar pro'yu indiren üyeler sorunlarla karsilasiyorlar, kimse pro'yu yükleyemiyor, yani pro kullanilmiyor, ozaman konuyu silebilirler veya kapatabilirler. Degil mi?

Düşündüğünüz şeyi aslında uyguluyoruz.
Bu tür konuları, mesajın sağ üst köşesindeki Sikayet Et Butonu ile bize bildirirseniz ( mantıklı bir sebep girerek ) konuya müdehale yapıyoruz, kaldırıyoruz genelde.

Eski, linkleri calismayan, işe yaramayan, gereksiz konuları bize her zaman bu sekilde bildirebilirsiniz
 
Rex Dynasty

Rex Dynasty

Üye
    Konu Sahibi
Düşündüğünüz şeyi aslında uyguluyoruz.
Bu tür konuları, mesajın sağ üst köşesindeki Sikayet Et Butonu ile bize bildirirseniz ( mantıklı bir sebep girerek ) konuya müdehale yapıyoruz, kaldırıyoruz genelde.

Eski, linkleri calismayan, işe yaramayan, gereksiz konuları bize her zaman bu sekilde bildirebilirsiniz

Tesekkürler kardes!!!:op:
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
sorduğun soruya cevap almışsın ama 1 mesaj sınırını geçebilmek için yeni üyeler böyle sorularda yazılıyor istersen bir sürü örnek verebilirim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
300
Görüntüleme
24K
Kara-vicdanli
Cevap
54
Görüntüleme
24K
mukamukamuka
ilyas_0177
Cevap
169
Görüntüleme
24K
ilyas_0177


Üst Alt