HuMuRGaN
Üye
Flood Hakkında.
az önce Van_hoijdonk dediki bi konuda 5 msj gördüm bende de olmuştu fark ettiniz mi bilmem o internet yavaşladıgı zaman ileti gitmi yo bi an ve bu ileti niye gitmedi diye sürekli basılıyo bende aynısını yapmıştım bilmeden yorum yapmayın
<span style="color:#993399"><span style="font-size:24pt;line-height:100%">bilmem anlata bildin mi</span></span>
<span style="color:#993399"><span style="font-size:24pt;line-height:100%">bilmem anlata bildin mi</span></span>
