zavazingo20
Üye
Samsung E-250'de mesaj yazma problemi !!!
Arkadaşlar samsung e-250 telefonumdan yazdığım mesajlar ayrı ayrı oluyor. örnek olarak göstermem gerekirse şu şekilde.
Me saj ayr i geli yo r ne den aca ba ? Oysa ik i g ün önce bir pr oble m yoktu ??
bu sorunu nasıl düzeltebilirim. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Me saj ayr i geli yo r ne den aca ba ? Oysa ik i g ün önce bir pr oble m yoktu ??
bu sorunu nasıl düzeltebilirim. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
