e250 acil yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

h_urfa

Üye
    Konu Sahibi
e250 acil yardım
arkadaşlar bnm e250de sürekli msn e giriodum ama dün bluetoothdan oyun yüklemeye calışınca ne internete ne msn e girebildim reset attım wap reset yaptım ayarları bastan yükledim olmadı internete girerken şebeke yok diyor msne girmiyor napacagımı şaşırdım bilgisi olan yardım etsin lütfen hattım vodafone:vur:vur
 


Bora

Bora

Üye
Sorunu çözemiyorsan hard format atmalısın
 

dregbxc

Üye
kardeş oyun yüklerken *#52828378# ye girdiginde ''ota type setting'' e gir ordan seçdiğin '' ****** bearer OTA'' yı seçmiştin onu değiştir üsttekini seç olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt