PaNTeR
Üye
Notepad v1.40 - Full
Eski sürümünü kullanan arkadaşlar bilir, s60 üzerinde en güzel text editörü.
Eski sürümünde bazı gıcık noksanlıklar vardı, örneğin dosyaları istediğiniz
klasör içerisinde tutamıyordunuz. Sadece "C:\Notepad" klasöründeki txt
dosyaları ile çalışılıyordu. Bu sürüm ile istediğiniz text dosyasını açabilir,
üzerinde değişiklik yapabilir, yeni dosya yaratibir (ki ben hep şiir yazarım)
ve dosyaları kaydedebilirsiniz... XP görüntüsü ile bence çok başarılı...
>>>
Eski sürümünde bazı gıcık noksanlıklar vardı, örneğin dosyaları istediğiniz
klasör içerisinde tutamıyordunuz. Sadece "C:\Notepad" klasöründeki txt
dosyaları ile çalışılıyordu. Bu sürüm ile istediğiniz text dosyasını açabilir,
üzerinde değişiklik yapabilir, yeni dosya yaratibir (ki ben hep şiir yazarım)
ve dosyaları kaydedebilirsiniz... XP görüntüsü ile bence çok başarılı...
>>>
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
<<<
ancak save as'a tiklayinca kayit ediyor. istedigim klasoru de open kismina gittikten ve sonra bir klasorun uzerine gittikten sonra burdan cancel ile cikiyorum o zaman save as dedigimde o istedigim klasore kayit ediyor. ve bunu her defasinda yapmak lazim. buralari biraz zahmetli is ama sonucda ise yariyor. kaydetmek istedigim klasoru birdefaya mahsus belirleyebilir miyim
: