6300 Sms karkteri sorunu, Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Gilex

Üye
    Konu Sahibi
6300 Sms karkteri sorunu, Yardım
Siteye yeni üye oldum ama daha önce bir çok kez paylaşılan programlarından tavsiyelerinden yararlandım
ve şimdi telefonumda bir sorun oluştu ve bu konu hakkında yardımcı olabilicek kişiler olursa çok sevinirim=)

sorun;
telefon modeli:nokia6300
dün telefon güncellemesi yaptım peşinede bir mesaj attım attığım mesajda benim ekranımda "ş" "ı" harfleri görünmesine rağmen karşı tarafda ş'ler s ı'lar i olarak gözükmekte
bu problemi bu telefonda ilk defa yaşıyorum
bunu düzeltmek için ne yapılabilir
yardımlarınız için şimdiden tşk.ederim=)
 


arda574

arda574

Üye
menü - mesajlar - mesaj ayarları - metin mesajları - karakter desteği - tam


böle yap sorun düzelir :oke:
 

barmen_

Üye
kardeş o sorun nasıl düzelir umarım yapmısındır ama eger yapmadıysan bunun karakter destegi ile alakası yok,menüden msjlara gireceksin,ordan msj olustur secenegini tıkla,metin mesajını tıkla, msj alanına gir ve secenekleri tıkla,ordan yazma diline in ve yazma dilini ingilizce olarak belirle sorunun ortadan kalkar ve msj yazarken hem mesajın dagınık gitmez hemde bi sorun yasamazsın.umaraım işlemi yaptıktan sonra tesekkür için ararsın :) 507 957 92 17 cihan altuntaş
 
!!!MotorHead!!!

!!!MotorHead!!!

Üye
menü - mesajlar - mesaj ayarları - metin mesajları - karakter desteği - tam böyle yap düzelir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt