Sony Dvd Walkman

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tofy

Üye
    Konu Sahibi
Sony Dvd Walkman
<div align="center"></div>
<div align="center"></div>

<span style="color:#663366">Sony, Walkman sınıfına dahil ettiği taşınabilir DVD oynatıcısını 1 Haziran&#39;da Japon tüketicilerinin beğenisine sunacak. Tablet görünümlü aygıt, şarj standı ve dahili stereo hoparlör ile donatılmış.</span>

<span style="color:#CC0000">775gram ağırlığında ve 19.3 x 13.6 x 3.3cm boyutlarında olan ürün, neredeyde DVD kutusuyla aynı boyutlarda. Ekranın 180 derecek görüş açısı var ve 480 x 234 piksel. Bir çift 450mW hoparlör ve kulaklık girişi mevcut.</span>

<span style="color:#33CC00">Walkman bütün DVD ve CD medyalarla uyumlu. Yeni duyurulan DVD+RW dual-layer formatı bunlara dahil. Medyalar üzerindeki MP3 dosyalarını çalabiliyor. Dolby Digital ve DTS formatındaki sesleride destekliyor.</span>

<span style="color:#6600CC">Dahili pili 3 saatte tam dolum yapılıyor. Ekran ışığı kullanımdayken 3 saat kullanılabilen pil, arkaplan ışığı kapalıyken 7 saatte kadar kullanılabiliyor.</span>

<span style="color:#CC66CC">Sony D-VE7000S için henüz bir fiyat belirlememiş. Ancak tahminlere göre 300&#036; civarında olması bekleniyor.
</span>

<span style="color:#CCCCCC">teknomag</span>
 


msw

msw

Üye
Bakalım daha neler çıkacak yürü be sony
 

jöly

Üye
çok güzel ve kullanışlı bişeye benziyor japonlar bi denesin bakalım

teşekkürler haber için
 

youngprogrammer

Üye
offf süper bişey
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt